آموزش و سرگرمی

تصویری از ترلان پروانه با استایل و ژستی نه چندان جالب!

ترلان پروانه بازیگر خوش چهره سینما امروزه این بازیگر در مراسم های مختلفی با استایل های جنجالی و پر سر و صدا حضور پیدا میکند.

ترلان پروانه» یک بازیگر نوجوان پیشکسوت است و اگرچه امروز ۲۵ سال دارد اما زمانی که 3-4 سال داشت دل بسیاری از خانواده ها را با شیرین زبانی و موهای فرفری اش ربوده بود.

ترلان پروانه را از کودکی در دنیای تصویر دیده‌ایم و می توان گفت او چهره آشنایی برای مخاطبان سینما است.این بازیگر خانم با اینکه کم سن و سال است و فعالیت جدی خود را در عرصه سینما به تازگی شروع کرده یکی از شیک پوش ترین و خوش تیپ ترین بازیگران خانم سینمای ایران محسوب می شد.

 

ترلان پروانه کودک با یاوری پدر مهندس و مادر مدیرش پله های پیشرفت و پرکاری و هدفمندی را در نقش آفرینی طی کرد و به بازیگری پخته در آغاز جوانی رسید؛ همان راهی که بازیگران حرفه ای دنیا با هدفی مشخص از کودکی یا نوجوانی آغاز می کنند و در ابتدای جوانی به مهارت حرفه ای دست می یابند، هرچند ترلان پروانه در جغرافیایی به سر می برد که برنامه و آتیه و هدف خیلی جدی نیست، اگر نه او امروز باید پس از یک و نیم دهه بازیگری مداوم می توانست نقش «اوفلیا» را در تئاتر بازی کند.

کارنامه ترلان پروانه چیده شده است با آثار سینمایی همچون «به خاطر پونه، نصف مال من نصف مال تو، آهوی پیشونی سفید، رویای آخر، چپ دست، زن بدلی، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، شیفت شب، مردن به وقت شهریور و…»، سریال ها تلویزیونی «بچه های خیابان، خوش غیرت، زیر تیغ، گذر از رنج ها، سرزمین کهن، تا ثریا، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، شبی از شب ها، 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و…» و یک تئاتر با عنوان «ادیب».

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا