ستاره ی جدیدپرسپولیس

پدیده جدید پرسپولیس را بهتر بشناسید

فصل گذشته محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس موفق شد با قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزها، خوش درخشیده و پدیده این تیم لقب بگیرد.

بدینسان:

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان درحالی با برتری ۳ بریک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید که گل آخر قرمزها را یک جوان با استعداد به ثمر رساند. گل سوم را پرسپولیس در نیمه دوم زد. فشار خط حمله روی مدافعان مس باعث شد عبدی جلوی محوطه جریمه حریف توپ‌گیری کند و پاس خوب او به خدادادی باعث شد مهاجم جوان پرسپولیس گل سوم را در مقابل دروازه به ثمر برساند. این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بریک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

علیرضا خدادادی، مهاجم جوان پرسپولیس و یکی از برترین گلزنان فصل قبل رده سنی امیدهای تهران، اولین بازیکنی از پروژه بازیکن سازی آکادمی باشگاه بود که فصل قبل بالاخره رضایت مربی سخت گیری چون گل‌محمدی را به دست آورده و برای دقایقی در بازی با گل گهر به میدان رفت. او پس از این بازی، در تمرینات تیم پرسپولیس در برخوردی که با یکی از بازیکنان تیم داشت مصدوم شد تا مشکوک به پارگی رباط باشد. حالا خدادادی با جراحی که داشت و رهایی کامل از بند مصدومیت در شروع تمرینات برای فصل جدید به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشته و در تمرینات روزهای اخیر نیز حضور خوبی داشته است.

پرسپولیسی‌ها که با وجود از دست دادن مهاجمانی چون عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و پریرا و جذب شهاب زاهدی نیاز شدیدی به بازیکن در پست مهاجم دارند، بسیار امیدوارند با آمادگی نفراتی چون شهاب زاهدی، مهدی عبدی و علیرضا خدادی بتوانند روند خوب گلزنی خود را حفظ کنند. یحیی گل‌محمدی از عملکرد این مهاجم جوان ابراز رضایت کرده و به دستیارانش گفته است خدادادی با ادامه همین روند می تواند در فصل جاری برای پرسپولیس به میدان برود.

منبع /خبرورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا