پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » شباهت چشمگیر لاله اسکندری به برادرش در گذر زمان!
آموزش و سرگرمی

شباهت چشمگیر لاله اسکندری به برادرش در گذر زمان!

آبان 9, 1402 00

عکسی از لاله اسکندری و برادرش در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده شباهت زیاد این دو می باشد.

عکسی از لاله اسکندری و برادرش در اینستاگرام منتشر شد که نشان می دهد این دو خواهر و برادر چقدر به هم شبیه هستند. لاله اسکندری دارای دو برادر و دو خواهر می باشد. یکی از برادرانش سیامک نام دارد و در زمینه عکاسی فعال است، دو خواهر او سارا چهره پرداز و ستاره بازیگر هستند. همچنین او برادر زاده استاد عبدالله اسکندری گریمور معروف سینما می باشد.

استایل لاله اسکندری در کشور اسپانیا

لاله اسکندری سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۲ ساله بود با آقای ساسان فیروزی ازدواج کرد ، این زوج بدون داشتنی فرزندی سالهاست کنار هم زندگی می کنند. لاله و همسرش ساسان به تازگی در شیراز ، رستوران طاقچه را افتتحاح کرده اند و هم اکنون مشغول اداره این رستوران هستند. رستوران داری شغلی است که این روزها اکثر بازیگران معروف ایرانی سراغش می روند.

لاله اسکندری آتش و باد

لاله اسکندری بازیگر و عکاس ایرانی متولد ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۵۴ در ترتبت حیدریه است و فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

پدر ایشان کاشمری بوده ولی اصلیت مادرش از تربیت حیدریه است و سومین فرزند خانواده است. این بازیگر دارای یک خواهر به نام سارا( گریمور) و یک برادر به نام روزبه ( ساکن کانادا) کوچکتر و همین طور یک برادر به نام سیامک (تحصیل کرده هنرهای زیبا) و یک خواهر به نام ستاره ( بازیگر) که بزرگ تر از خودش هستندو سارا اسکندری خواهرش (چهره‌ پرداز) می باشد. عبدالحسین اسکندری، گوینده و مجری رادیو و تلویزیون عموی وی است.

شروع فعالیت هنری

شروع کار او در سینما با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش در سال ۱۳۷۸ بود. وی همین طور در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های گوناگونی داشته‌ است که شامل چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌باشد. لازم است گفته شود ایشان از سال ۱۳۸۷ تا کنون با شهرداری تهران جهت زیباسازی شهری فعالیت خود را ادامه داده‌است.

سریال جشن سربرون یا اتش و باد

«جشن سربرون» که داستانی تاریخی مربوط به دوران قبل از مشروطه دارد، مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است که به سفارش سیما فیلم تولید می‌ شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×