آموزش و سرگرمی

عکس عجیبی که خانوم بازیگر منتشر کرد و برای خیلی ها سوال به وجود آورد؟

ترلان پروانه همیشه بازیگری خوش استایل در تمامی مراسمات بود که اینبار نیز در اینستاگرامش با ظاهری شیک و اما متفاوت منتشر کرد.

ترلان پروانه را از کودکی در دنیای تصویر دیده‌ایم و می توان گفت او چهره آشنایی برای مخاطبان سینما است. این روزها که این بازیگر معروف و با استعداد دوران جوانی را پشت سر می‌ گذراند هم در فیلم‌ های متنوعی دیده می‌ شود و هم در مراسم و موقعیت‌ های مختلفی حضور پیدا می کند. جالب است بدانید که این بازیگر خانم با اینکه کم سن و سال است و فعالیت جدی خود را در عرصه سینما به تازگی شروع کرده یکی از شیک پوش ترین و خوش تیپ ترین بازیگران خانم سینمای ایران محسوب می شد.

ترلان پروانه در اکران فیلم علف زار

این بازیگر جوان یکی از شیک ترین استایل های خود را در اکران فیلم علف زار به نمایش گذاشت که باعث سر و صدای زیادی شد. ترلان پروانه در این مراسم یک دست کت و شلوار راه اره طوسی مشکی به تن داشت که باز هم مثل همیشه با انتخاب اکسسوری درست یعنی یک کیف دستی چرم و کوچک با یک مینی اسکارف مشکی زیبایی و جلوه ای خاص به استایل خود بخشیده بود.

سلفی جدید ترلان پروانه با کلاه خاص و تیپ جدیدش

 

ترلان پروانه هنرپیشه زیبا و جوان ایرانی از ظاهر جدیدش رونمایی کرد. او در سلفی جدیدی که به تازگی منتشر کرده است، چهره متفاوت تری دارد. خانم بازیگر یک کلاه مشکی بر سرش گذاشته و یک لباس سفید رنگ بر تن کرده است. در قسمت زیر تصویری جالب از سلفی جدید ترلان پروانه با کلاه خاص و تیپ جدیدش را مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی

 

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. او یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد. ترلان پروانه با انتشار تصویری در اینستاگرام حرف کنایه داری زده اما مخاطب آن معلوم نیست. او در پی انتشار این تصویر نوشت:

به چشمای آدم درست ، تو قشنگترینی

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا