» آموزش و سرگرمی » از جون و دل مایه گذاشتن متین ستوده برای دوشیدن شیر بز کیک یا واگعیه!
آموزش و سرگرمی

از جون و دل مایه گذاشتن متین ستوده برای دوشیدن شیر بز کیک یا واگعیه!

آبان 11, 1402 00

تصویر جالب از چهره زیبا و بامزه متین ستوده بازیگر معروف ایرانی در دوران کودکی , عکس بچگی متین ستوده

متین ستوده با وجود فعالیت در عرصه بازیگری، در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. او در سال ۹۸ در اکران فیلم مسخره باز به دلیل پوشش نامتعارفش به دادسرا احضار شد. اما در نهایت با قرار کفالت آزاد شد و به خاطر طرز پوشش نامناسب اش عذرخواهی کرد. در قسمت زیر تصویر جالب از دوران کودکی متین ستوده بازیگر معروف مشاهده میکنید.

متین ستوده در یکی از سکانس ها

متین ستوده با به اشتراک گذاشتن عکس و متن زیر از تجربه جدید و جالبش میگوید. تجربه ای که در فیلم جدید به دست آورده است.

متین ستوده

متین ستوده در یک خانواده فرهنگی در تهران به دنیا آمد مادرش معلم اول دبستان و پدرش کارمند صدا و سیما بود. متین فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد.متین ستوده بازیگری را به مدد حضور پدرش در سازمان صدا و سیما به عنوان مدیر تصویر برداری در سریال های «بازنشستگی» در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی و در سریال «این خانه دور است» در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی تجربه کرد.ستوده بازیگر جوان کشورمان در سریال های خوبی با کارگردانان به نام و صاحب سبک همکاری کرده است ولی بازی نقش شیوا در سریال یادآوری شبکه آی فیلم در سال 92 بر شهرت اش افزود ، او همچنین با بازی در سریال میکائیل به شهرت زیادی دست یافت.

استایل شیک متین ستوده

اخیرا مدلینگ حتی توی کشور ما هم یکی از راه هایی شده که از طریق اون میشه گفت به پول خوبی خواهید رسید و خب البته که خیلی ها هم به طمع پول میرن سمت این عرصه و جالب هم هست که بازیگرا هم در این بین به این حرفه علاقمند و خیلی ها رفتن سراغش ولی در بین همه ی اون ها میشه گفت متین ستوده به علت قد بلندش و چهره جذابش میتونه یکی از بهترین اون ها باشه و جالبه که متین ستوده مدلینگ کار میکرده وقتی هنوز این همه مدل توی اینستاگرام ظهور نکرده بوده.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×