پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » لاله اسکندری از هر انگشتش هزارتا هنر میریزه!
آموزش و سرگرمی

لاله اسکندری از هر انگشتش هزارتا هنر میریزه!

آبان 11, 1402 00

لاله اسکندری از بازیگرهای محبوب و خوش چهره ای هست که اکثر شهرتش رو به خاطر بازی تویه سریال های تلویزیونی کسب کرده و معروف شده

لاله اسکندری متولد 31 آذر 1354 در تربت حیدریه است، او شته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. آغاز فعالیت هنری او در سینما با بازی در فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 بود،او دو خواهر به نام های ستاره اسکندری و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. لاله اسکندری در فیلم های بسیاری همچون خانواده ارنست، آخرین نقش، آفتاب بر همه یکسان می تابد، راننده تاکسی، این زن حرف نمی زند، تنهایی و شراره ایفای نقش داشته است که می توان یکی از بهترین نقش آفرینی های او را در سریال خاک سرخ دانست.

کارهای هنری لاله اسکندری 

لاله اسکندری از بازیگرانی است که در کنار بازیگری حرفه های بسیاری رو دنبال کرده و به این واسطه هم با افراد زیادی آشنا می شود. این سلبریتی خوش استایل و محبوب مدت های طولانی در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت دارد و کاشی کاری های جذاب او زبانزد خاص و عام بوده است،او تابحال نمایشگاه های بی شماری رو برای نشون دادن هنر فوق العاده اش در شهرهای مختلف ایران برپا کرده است. جالبه بدونین که در یکی از همین نمایشگاه هایی که در شهر تبریز گذاشته بود با ساسان فیروزی همسرش آشنا می شود و این هنرمندی خانوم بازیگر به نوعی سبب خیر شد.

سریال جشن سربرون یا اتش و باد

«جشن سربرون» که داستانی تاریخی مربوط به دوران قبل از مشروطه دارد، مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است که به سفارش سیما فیلم تولید می‌ شود.

داستان «جشن سربرون» این چنین است: «بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه‌ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می‌آید.

غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعمویش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می‌کند. زخم‌های کهنه سرباز می‌کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می‌کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می‌یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می‌کند.»

نقش لاله اسکندری آتش و باد

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، سهیلا رضوی، کریم اکبری‌ مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

لاله اسکندری در سریال آتش و باد در نقش بی بی کتا بازی کرده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×