زهرا سعیدی بازیگر پیشکسوت با سیستم ظاهریش روی بازیگرا مدلینگی کم میکنه!

مدلینگ خفن بازیگر 70 ساله سینما و تلویزیون با ژستی اروپایی !!بر خلاف نقش هایی که بازی می کند در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند. اغلب تصاویری از ایشان با ژست ها و لباس های خاص را در فضای مجازی مشاهده می کنیم که خبر از فعالیت او به عنوان یک مدل می دهد

 

همانطور که می دانید در ایران نیز افرادی به عنوان مدل فعالیت می کند. خانم ها با حجاب مناسب در این عرصه حضور دارند. همچنین اغلب شاهد حضور برخی هنرمندان جوان در این عرصه بوده ایم. اما جالب است بدانید که زهرا سعیدی نیز در این عرصه فعالیت می کند و تصاویر غیر منتظره آتلیه ای از خود منتشر کرده است. در قسمت زیر تصاویری از استایل زهرا سعیدی بازیگر معروف به عنوان یک مدل را مشاهده می کنید.

بیوگرافی زهرا سعیدی

زهرا سعیدی (زاده ۵ اسفند ۱۳۳۲ در آبادان) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌ است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام «بی ‌دل هوا» را چاپ کرده ‌است که درباره ی تاثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ ها و زنان است.

زهرا سعیدی بازیگری را با تئاتر مدرسه آغاز کرد. فعالیت حرفه‌ ای را در سال ۱۳۴۹ با گروه تئاتر شیراز آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۶۹ به ایفای نقش در سریال های تلویزیونی پرداخت. او علاوه بر حضور در تئاتر و تلویزیون، فعالیت خود را در سینما نیز ادامه داد و در سال ۱۳۷۵ اولین فیلم سینمایی خود را تجربه کرد.

در سال ۱۳۵۲ با زنده یاد مجید افشاریان که از بنیانگذاران و هنرمندان تئاتر شیراز بود ، ازدواج کردم اما قبل از آن در سال های آخر دبیرستان تئاتر کار می کردم.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا