عکسی باورنکردنی از بچه و همسر دوم جواد عزتی مه‌لقا باقری را شوکه کرد!

جواد عزتی و بچه اش در پشت صحنه یک فیلم را مشاهده می کنید /این عکس پشت صحنه فیلم مرد بازنده است‌

جواد عزتی به تازگی ایفای نقش می کند در آن سریال زخم کاری است در این سریال وی یک دختر و پسر دارد و عکس های زیادی با آنها منتشر کرده.جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است.همسر جواد عزتی مه لقا باقری است.جواد عزتی بعد از چند سال ازدواج هنوز بچه ندارد و در برنامه همرفیق شهاب حسینی در این باره از او سوال شد. اخبار جواد عزتی را با ما دنبال کنید.

چهره جدید جواد عزتی

با آغاز اجراهای نمایش «سی صد» به کارگردانی امیر جدیدی ، برای اولین بار تصویری از گریم متفاوت جواد عزتی که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد رونمایی شد عزتی در این نمایش در قامت «خبرکش» ظاهر شده است.

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی ماه سال 1360 در شهر تهران است و فارغ التحصیل هنرستان سوره است. جواد عزتی از سال 1375 به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد. او ابتدا از تئاتر فعالیتش را شروع کرد و سپس در سال 81 نخستین کار تلویزیونی را بازی کرد.

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. مه لقا باقری بازیگر سینما، تلویزیون اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا