چهره واقعی و بدون آرایش آناهیتا نعمتی که با دیدنش شوکه میشید

بدینسان : تصویری عجیب از آناهیتا نعمتی بازیگر مطرح ایرانی و همسر ابوالفضل پور عرب با چهره بدون آرایش منتشر شد که شباهت زیادی به چهره با آرایشش ندارد.

 

 

 

 

آناهیتا نعمتی متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۶ در شاهرود سمنان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.تا مقطع دیپلم علوم تجربی تحصیل کرد و با اینکه دانشگاه هنرهای دراماتیک نوشهر قبول شده بود بخاطر مسافت زیاد نرفت.حالا یک فرزند دختر دارد.او سالها قبل با ابوالفضل پور عرب ازدواج کرد.اما مخالفت این آقای بازیگر با بازیگری او باعث شد که اختلاف هایی بینشان به وجود بیایید و این خانم بازیگر طلاق بگیرد.

دلیل تغییر اسم از آناهیتابه آنا چیست؟

آنا نعمتی در اصل نامش آناهیتا است که او در این مورد می گوید :

دلیلش تشابه اسمی با خانم آناهیتا همتی بود که قبل از من و در سال 1372 وارد این عرصه شده بود، در حالی که من سال 76 وارد سینما شدم. خب خانم همتی قدیمیتر از من بود. اسمشان هم جا افتاده بود و شناخته شده بودند. سه – چهار سال اولی که وارد این عرصه شدم، اغلب مصاحبه هایی که از من چاپ میشد، اطلاعات غلط داشت! در حقیقت اطلاعات خانم همتی جای من نوشته میشد! از سال تولد بگیرید تا اطلاعات فیلمها و سریالها. و همینطور عکس! حتی گاهی در تیتراژها هم این اشتباه پیش می آمد. به همین خاطر احساس کردم که باید یک تفاوتی ایجاد شود. از فیلم «پارک وی» به بعد بود که تصمیم گرفتم اسمم را به آنا تغییر دهم.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا