آموزش و سرگرمی

شیطنت عجیب سمیرا حسن پور بروی دوچرخه هر کسی بلد نیسته!

سمیرا حسن پور از دست هنرمندان خوش استایل ایرانی هستش که اخیرا تصویری از دوچرخه سواری در اینستاگرامش منتشر کرد.

قطعا میشه گفت یکی از بازیگرایی که تو این چند سال اخیر خیلی تونست خودش رو بالا بکشه و پیشرفت کنه سمیرا حسن پور هستش،سمیرا خانوم رو تا همین چند وقت پیش در سریال نمایش خانگی “جیران” می دیدیم که از کاراکترای اصلی هم بود و میشد زن اول شاه! سمیرا حسن پور این روزها فلیم جذاب و پر بیننده “سه کام حبس” رو هم بر روی پرده نقره ای داره،و اینبار دوچرخه سواری خانوم بازیگر مورد توجه قرار گرفت.

خلاصه فیلم سه کام حبس ؟

نسیم (پریناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوانی هستند که تازه صاحب فرزند شده‌اند و در جنوب تهران زندگی خوب و ساده ای دارند. مجتبی ظروف پلاستیکی یکبارمصرف می‌فروشد و نسیم عروسک درست می‌کند و ترشی خانگی تهیه می‌کند. یک روز مجتبی تصادف می‌کند و نسیم تمام تلاش خود را برای نجات خانواده اش در غیاب او انجام می‌دهد اما وقتی می‌فهمد شوهر محبوبش در واقع برای تهیه پول، موادمخدر خرید و فروش می‌کند و بیش از یک سال است که کار خود را از دست داده، همه چیز تغییر می‌کند. مجتبی مقدار زیادی پول به ارباب موادمخدر بدهکار است. نسیم در شرایط دشواری قرار می‌گیرد، برای نجات همسرش چاره ای نیست جز اینکه خود باقیمانده مواد را بفروشد و در کمترین زمان به یک قاچاقچی تبدیل شود.

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا خانوم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایشه در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودن. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانیه که برخی از مخاطبین بر این نظرند که سالور خان برای سمیرا بانو زیادیه که البته باید گفت نظرات عجیب غریب زیاده نباید توجه داشت. ناگفته نمونه آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا