بهاره افشاری ورزش میکنه از هرکول خفن تر!روحیه خانم بالاست!

بهاره افشاری با انتشار پستی جالب در اینستاگرام مردم را به ورزش کردن تشویق کرد.

بهاره افشاری هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون ایرانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و بازی در سریال دست بالای دست، سر دلبران و فیلم سینمایی روز ششم را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر با نقش آفرینی در سریال او یک فرشته بود به شهرت رسید. در قسمت زیر تصویری از بهاره افشاری ورزش کردن در باشگاه را مشاهده می کنید.

تیپ خاص بهاره افشاری

بهاره افشاری از هنرمندای جذاب و باحال ایرانیه که نشون داده میتونه هم تو سبک طنز به خوبی دیده بشه و هم ژانر اجتماعی رو به زیبایی تموم دربیاره،بهاره افشاری با بازی در سریال “او یک فرشته بود” دیده شد و شهرت یافت.بهاره افشاری رو همه ما شخصیتی جدی و با ابهت میدونیم. از طرفی هم چون خانوم بازیگر بیشتر تو نقشای جدی و منفی دیده شده، انگاری نمیتونیم بپذیریم که یه بانوی خوب و مثبته،،اما از طرفی هم باید گفت بهاره افشاری به مانند بسیاری از همکارانش خاص پسنده و از سبک تیپایی استفاده میکنه که شاید من و شما هیچوقت تو عمرمون سمتش نریم!

بیوگرافی بهاره افشاری 

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در عرصه بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است،با رفت و آمد چهره های هنری به مزون، پایش به عرصه بازیگری باز شد،اولین بار سال ۱۳۸۱ در ۱۸ سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما می گوید این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنریش باشد

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا