سپیده خداوردی استایل میزنه ایرونی نپسند!

سپیده خداوردی از بازیگرهای موفقی هست که از طریق تلویزیزون شناخته و معروف شد و از بهترین کارهای اون میشه به سریال آوای باران اشاره کرد.

سپیده خداوردی همونطور که گفتیم عکس زیاد میذاره اما نه چندان زیبا! خانوم بازیگر مثلا این مدلیه که تو هر عکسشم یه سبک استایل داره که خب اکثرا هم از سر تا پاش رو تغییر میده و به هیچ وجه یک لباس رو در دو عکس مشاهده نمی کنید .

مادر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی را در سریال های مختلف و با ژانر های متفاوت دیده ایم. او در سریال از یاد رفته نقش یک دختر عاشق روستایی از خانواده ای ثروتمند را بازی می کرد که پدرش با ازدواج او با جوان فقیر روستا مخالف بود اما در اوای باران نقش نامزد پدر باران را بازی کرد که همه توجه و مادرانه هایش برای به سرپرستی گرفتن دختر دوستش ناکام ماند و باران به سرنوشتی عجیب دچار شد و در سریال پروانه هم همسر حامد کمیلی را بازی می کردکه یک مبارز چریکی محسوب می شد. خانم هنرمند مدتی است که کمتر نقشی را قبول می کند و بیشتر با مادر و پسرش به سفرهای داخلی می پردازد و عکس های زیبایی از این ایران گردی هایش منتشر می کند.

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه 1360 بوده و دارای تحصیلات ادبیات نمایشی و کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی سال ها در موسیقی فعالیت داشته و نوازنده ارکستر ملی می باشد.ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا