ژستهای مادر و پسری شقایق دهقان بعد از طلاق همسرش!

شقایق دهقان بازیگر طنز کشورمان در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش و خواهرش در اینستاگرام منتشر کرد.

شقایق دهقان همیشه از دست بازیگران طنزی بوده که واقعا لبخند و حتی قهقهه رو به لب مخاطبش آورده. مثلا به یاد دارید که خانوم خانوما سریال “ساختمان پزشکان” رو 12 سال پیش بازی کرد و با خانوم شیرزادی که به تصویر کشید،به تازگی تصویری از شباهت جالب شقایق دهقان و خواهرش در اینستاگرام منتشر شده است.

شقایق دهقان برای تولد 14 سالگی پسرش پستی منتشر کرد و نوشت: تو همه ى اون چیزى که من میخواستم باشمى.نویان پسر شقایق و مهراب قاسم خانی که به تازگی تولد 14 سالگی اش را جشن گرفت. عکس که شقایق دهقان از پسرش منتشر کرد با واکنش هایی جالبی مواجه شد.

بیوگرافی 

شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ در آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون است،تا مقطع دیپلم بیشتر نخواند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر را تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند دارد،بخاطر تحصیلات پدر در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه از ۳ ماهگی به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری ساکن بودنددو خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد و از سمت مادری اصالت اش بختیاری می باشد.

ازدواج و پسرش

شقایق دهقان در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۶ ساله بود با مهراب قاسم خانی ۳۳ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد،مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا