پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » ماجرای سحر قریشی و مهدی طارمی؛ کاسبی میلیونی خانوم از خاطراتش در یوتیوب!
آموزش و سرگرمی

ماجرای سحر قریشی و مهدی طارمی؛ کاسبی میلیونی خانوم از خاطراتش در یوتیوب!

آبان 15, 1402 10

قریشی مدعی شد که طارمی پیش از دوستی با او علاقه زیادی به او داشته و حتی عکسی از خانم بازیگر را به دیوار اتاقش زده بود.

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون که پس از پایان رابطه پرحاشیه‌اش با امیر تتلو، یک سالی است در دبی به سر می‌برد، مدتی است یک کانال یوتیوبی راه انداخته و اخیرا در ویدئوهای خود ادعاهایی علیه چهره های شناخته‌شده مطرح می‌کند. او در آخرین ویدئو خود به رابطه‌اش با مهدی طارمی پرداخته و به حواشی و شایعات زمان دوستی‌ با این فوتبالیست ملی‌پوش ازجمله ماجرای «کلاهبرداری ۵۰ هزار دلاری» که در آن زمان تیتر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها شده بود پرداخت.

قریشی مدعی شد که طارمی پیش از دوستی با او علاقه زیادی به او داشته و حتی عکسی از خانم بازیگر را به دیوار اتاقش زده بود. همچنین به گفته سحر قریشی،‌ این فوتبالیست در دیدار اول با یک حلقه از او خواستگاری کرد. بنا به ادعاهای این بازیگر، رابطه‌ سحر قریشی و مهدی طارمی یک سال و نیم طول کشید و بسیار عمیق بود.

 

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. تحصیلات سحر قریشی در حد دیپلم است. سحر قریشی که از بازیگران پرحاشیه کشورمان به شمار می رود یک برادر به نام سپهر دارد. سحر قریشی توانست با بازی دیدنی اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه ای را در میان مخاطبان به دست آورد. جالب است بدانید سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است. سحر قریشی در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی مقابل دوربین قرار گرفت.

ورود سحر قریشی به عرصه بازیگری

اگر دوست دارید بدانید سحر قریشی چگونه وارد عرصه سینما شد باید بگوییم در سال 1388 بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی از سحر قریشی یک چهره هنری ساخت. او توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×