» آموزش و سرگرمی » روایت عجیب التماس تتلو از سحر قریشی / مرا گردن بگیر!
آموزش و سرگرمی

روایت عجیب التماس تتلو از سحر قریشی / مرا گردن بگیر!

آبان 16, 1402 10

سحر قریشی و تتلو مدتی پیش یک رابطه چند ماهه را باهم تجربه کردند که به ازدواج ختم نشد و از هم جدا شدند. سحر قریشی که در حال حاضر در دبی مشغول خوشگذرانی خود می باشد در ویدیویی ادعا می کند تتلو با التماس از او خواسته که با وی رابطه داشته باشد. در ادامه ویدیوی زیر مشاهده کنید.

 

ماجرای تتوهای سحر قریشی بعد از رابطه با تتلو

سحر قریشی که مدتی است رابطه خود با تتلو را به هم زده است. در ویدیویی اعتراف می کند اکثر تتوهایی که روی بدن خود زده مطابق با سلیقه خود انجام نشده است. وی در حال حاضر در دبی ساکن شده است و از دنیایی بازیگری به کلی فاصله گرفته است.

سحر قریشی کیست؟

یک برادر به نام سپهر دارد و با بازی جذاب و دیدنیش در سریال دلنوازان جایگاه خود را در میان مخاطبان بدست آورد. سحر قریشی علاقمند به کار عکاسی است و طرفدار تیم استقلال می باشد. او می گوید پولدار نیستم اما ثروتمندم و از طبق متوسط جامعه هستم.
مهدی اخوان ذاکر همسر سابق و اول سحر قریشی که خود مشوق ایشان برای عرصه بازیگری بوده است از علت طلاقشان بعد از سریال دلنوازان می گوید که بعد از این سریال رفتار سحر تغییر کرده و سحر سابق نبود.

سحر قریشی متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران ،از قرار معلوم سرکار خانم تا دبیرستان بیشتر درس نخونده اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بوده وارد عرصه بازیگری میشه و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت برگرفته از مهاجرتی که به ترکیه داشته باشخصی به نام امیر تتلو آشنا میشه وقدم در مسیری بر میداره که انتهای آن حاشیه ای بیش نیست.

به هرحال : او میگه علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم

جالبه که او گفته من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم

برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی اش را هم منتشر کرده اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند که ایشون عمل زیبایی انجام دادن.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×