حضور ویشکا آسایش با حجابی نامتعارف در نمایشگاهی در پاریس/مهاجرت خانوم بازیگر به خارج از کشور!!


ویشکا آسایش و همسرش رضا قباد به همراه مازیار رزاقی “صدابردار ایرانی ”در افتتاحیه نمایشگاهی در پاریس

مهاجرت ویشکا آسایش

ویشکا آسایش به همراه خانواده اش به تازگی به کشور فرانسه مهاجرت کرده است و در اینستاگرامش عکسی از خود و پسرش گیو منتشر کرده است.

ویشکا آسایش، بازیگر اهل ایران، در تهران در تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۵۱ متولد شد. وی از سال ۱۳۷۵ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت دارد.

ویشکا آسایش همسر رضا قبادی است و از این ازدواج یک فرزند به نام گیو دارند. وی همچنین خویشاوندانی همچون شین پرتو (پدربزرگ مادری) و مازیار پرتو (دایی) دارد.

ویشکا آسایش به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای در صنعت سینما و تئاتر ایران شناخته می‌شود و در طول دوره فعالیت خود در این حوزه، نقش‌های متعددی را ایفا کرده و در انجام پروژه‌های متنوع شرکت داشته است.خواستگاری ویشکا آسایش از همسرش رضا قبادی

ویشکا آسایش در مورد خواستگاری و ازدواج با شوهرش، رضا قبادی، تجربه‌ای را به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که در طول رفت و آمدهای خود از انگلیس به ایران، با رضا آشنا شد و از ابتدا با او تصور کرد که او ممکن است آن شخص باشد که او برای زندگی مشترک در رویاهای خود دارد.

رضا قبادی را به عنوان یک جنتلمن جدی و با قد بلند توصیف می‌کند و می‌گوید که در ادامه با آشنایی و تعامل‌های روزانه با او، علاقه اش به او بیشتر شد. در نهایت ویشکا به رضا اعلام علاقه به ازدواج می‌کند و خوشبختانه، پیشنهاد ازدواج وی پذیرفته می‌شود.

سپس ویشکا تصمیم به قطع ارتباط با زندگی در خارج از کشور می‌گیرد و به ایران می‌آید تا با رضا زندگی خود را آغاز کند. وی از زندگی خود در کنار هم با خوشحالی و رضایت کامل سخن می‌گوید.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا