ستاره معصومی و مهدی قائدی اندازه دو دهه با هم فاصله دارن!

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد که اصولا عاشقانه های بسیری از خود همراه با همسرش منتشر میکنه، اما اینبار به نوعی متفاوت.

 

 

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی می باشد و مهدی خان هم که این روزها در امارات به سر میبره! البته که آقای بازیکن آبی پوش ما در هر کجای این جهان هم که باشه همسرش رو به مانند یک تاج بر سرش همه جا میبره و مهدی قائدی تا به اینجا نشون داده با وجود اینکه سن و سال کمی داره، ستاره معصومی در اینستاگرام تصاویر و گاها ویدیوهایی از خود به همراه همسرش به اشتراک میذاره جالب هستند و عشق ورزی زیاد بینشون رو نشون میده.

رونمایی ستاره معصومی از جهزیه اش!

 

اگر دقت کرده باشید این روزا وقتی افراد سلبریتی و معروف ازدواج میکنن در صورتی که اون فرد معروف آقا باشه خانومش توی مجازی و اینستاگرام بیشتر از خود فرد معروف میشه مهدی قایدی و ستاره بانو در سال 98 بود که ازدواج کردند و حواشی تک نفره مهدی قایدی تبدیل به دونفر شد و حالا قوی تر از پیش به سمت جلو حرکت میکنند.

 

چهره متفاوت ستاره معصومی بدون آرایش که حیرت زده می شوید!

در این تصویر همسر مهدی قائدی را با ظاهری متفاوت مشاهده می کنید. او به اخیرا از ظاهر جدید خود بدون آرایش رونمایی کرد. همانطور که می دانید وی بدون آرایش ظاهر کاملا متفاوتی دارد. چهره او خیلی ساده است.

حواشی اختلاف سنی ستاره معصومی و مهدی قائدی

یکی از حواشی مهم پیرامون ستاره معصومی پس از ازدواج با مهدی قائدی که در رسانه ها بسیار به آن اشاره شد اختلاف سنی او با همسرش بوده است. ظاهرا ستاره معصومی 7 سال از مهدی قائدی بزرگتر است. این زوج فعال در اینستاگرام به هیچ یک از نظرات مردم و تیترهای رسانه ها واکنش نشان ندادند و به زندگی لاکچری در کنار هم ادامه می دهند.

 

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا