الهام پاوه نژاد تیپ میزنه از دخترش دختر تر! غافلگیری خانم چه دیدنیه!

الهام پاوه نژاد بازیگر مشهوریه که این روزا می بینیم جز تئاتر فعالیت خاص دیگری نداره و اینبار با گریم تئاترش سوژه شد.

الهام پاوه نژاد بازیگر مشهور سینمای ایران با اینکه ۵۱ سال سن دارد اما برای سلامت جسم و روح خود فعالیت های ورزشی را انجام می دهد. او در این عکس لباس های اسپرت ورزشی بر تن کرده و با ژست خاص از خود در باشگاه بدنسازی عکس گرفته است. در قسمت زیر تصویری از الهام پاوه نژاد در باشگاه بدنسازی با لباس ورزشی را مشاهده می کنید.

در آمد الهام پاوه نژاد

برخی از رسانه های مجازی ادعا می کنند که الهام پاوه نژاد برای هر تیزر تبلیغاتی بین 500 تا 700 میلیون دستمزد دریافت می کند که قطعا این مبلغ بسیار زیاد و نجومی است.

اما این بازیگر زن دهه پنجاهی که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده از دسته هنرمندان دست به خیر است که بسیاری از آن مبلغ های دریافتی را صرف کمک به نهاد های خیریه می کند.

تیپ دخترونه الهام پاوه نژاد

البته که الهام پاوه نژاد از دسته خانومایی در سینما می باشد که علاوه بر نامتعارف بودن تیپاش، خیلی هم علاقمند به استایل های مختلفه،هنرمندان بیشترشون سعی دارند تا علاوه بر خوشتیپ بودن گاهی شاید لباس هایی رو انتخاب کنن که ما صد سال نپوشیمشون در ادامه استایلی زیبا از الهام پاوه نژاد را مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگر سرشناس ایرانی است که در تاریخ 27 شهریور 1350 در تهران متولد شد. البته اصالتا کرد و اهل پاوه کرمانشاه است. مرحوم پدر الهام پاوه نژاد ارتشی بوده و مادرش خانه دار. پریسا نام خواهر الهام پاوه نژاد است. تحصیلات پاوه نژاد دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال 1371 است.

ازدواج الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در اواخر دهه 70 با آقای کامکاری ازدواج کرد که عکس زیر به عنوان همسر الهام پاوه نژاد در فضاهای مجازی بسیار پیچیده است که با توضیحات خانم بازیگر همراه بود.

فرزند الهام پاوه نژاد

حاصل ازدواج الهام پاوه نژاد و آقای کامکاری یک دختر به نام کردیا بوده که سک سال پس از ازدواج آنها به دنیا آمد. به گفته الهام پاوه نژاد دخترش دختر مستقلی است ولی در کنار مادر احساس امنیت می کند. دختر الهام پاوه نژاد برای خوشحالی مادرش به تمرین پیانو با تمام سختی هایش می پردازد و الهام پاوه نژاد هم سعی می کند وقت بیشتری را با دختر خود بگذراند. کردیا دوست دارد طراح دکور داخلی شود تا بتواند خانه ای را برای مادرش مطابق علایق خود طراحی کند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا