آموزش و سرگرمی

تصویری از ترلان پروانه میتونه تو ساده ترین حالتش هم زیباترین باشه!

ترلان پروانه از هنرمندهای آینده داری محسوب میشه که از بچگی تو این عرصه فعال بوده و این روزا دیگه از لحاظ تکنیک بازی خیلی قوی شده.

 

ترلان پروانه هنرپیشه معروف و جوان ایرانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او از همان کودکی فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرد و بخاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید در سال ۱۳۹۰ برنده پروانه زرین به‌ عنوان بهترین بازیگر دختر شد. در قسمت زیر تصاویری از استایل مدلینگ ترلان پروانه با لباس های عجیب و متفاوت را مشاهده می کنید.

 

زیبایی ترلان پروانه بدون آرایش

ترلان پروانه رو این روزا بین بازیگرهای جوان همه میشناسن و تقریبا کسی نیست که ایشون رو نشناسه و ندونه که کی هستش و البته که اگر دقت کنید این روزا تعداد بازیگرهای جوون خیلی زیاد شده و مسلما خیلی ها نمیتونن اسم این بازیگرا رو حفظ کنن و بیشتر از روی اسم فیلم میشناسنشون ولی موضوع ترلان پروانه فرق میکنه چون این بازیگر از بچگی تو این عرصه فعال بوده و بازی کرده و به همین دلیلی هست که خیلی از افراد ایشون رو میشناسن و میدونن که خانوم پروانه از کجا به کجا رسیده و براش آینده ی روشنی رو متصور میشن چون ترلان بین هم رده های خودش مصمم روی هدفش که بازیگری بود موند

زندگی هنری بازیگر جوان

ترلان پروانه، بازیگر نقش لیلا در سریال زیر تیغ شیرازی است او روز ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در این شهر به دنیا آمد. او یک برادر بزرگ‌تر از خودش به نام عرفان دارد.

پدر ترلان پروانه مهندس است و مادرش پریسا فروغی زنی خانه‌دار است که بسیار به بازیگری علاقه داشت و شاید همین امر هم به هنرپیشه شدن ترلان کمک کرد.

ترلان ۳ ساله بود که خانمی در فرودگاه او را دید و از چهره‌اش خوشش آمد. آن زن به مادر ترلان پیشنهاد داد ترلان در یک تیزر تبلیغاتی شامپو بازی کند. مادر ترلان این پیشنهاد را قبول کرد.

اولین تجربه جدی ترلان به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۲ با سریال بچه های پایش رقم خورد و او بعد از آن در سریال‌های خوش غیرت، جایزه بزرگ،۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها بازی کرد و سپس در سریال زیر تیغ در نقش لیلا دختر پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا بازی کرد.

این بازیگر زن در دانشگاه گرافیک خوانده اما می‌گوید: من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا