عکس جدید گوگوش در کنار رها اعتمادی پر آوازه شد

بدینسان: فائقه آتشین متولد 15 اردیبهشت سال1329 در تهران که با نام هنری گوگوش شناخته می‌شود، او خواننده ایرانی و بازیگر سابق است.

تصویر جدیدی از گوگوش و رها اعتمادی در کنار هم نظر همه کاربران را به خود جلب کرد!

 

خبری مربوط به ازدواج «فائقه آتشین» با نام هنری گوگوش، هنرپیشه و خواننده ایرانی با «رها اعتمادی»، شاعر و مجری در صفحات مجازی بسیار خبرساز شده است. خبری که گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به آن اعتراف کرد.

گوگوش پیش از این چهار بار به صورت رسمی ازدواج کرده است که همسران وی عبارتند از: محمود قربانی، بهروز وثقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی. او تنها یک پسر به نام کامبیز که متولد سال 1353 دارد.

همزمان با انتشار این عکس بار دیگر شایعه ازدواج و رابطه گوگوش با رها اعتمادی بر سر زبان ها افتاد موضوعی که البته تاکنون توسط هیچ کدام از طرفین به صورت رسمی تکذیب نشد و حتی گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به طور غیر رسمی از رها اعتمادی گفت و از او تعریف و تمجید کرد.

همچنان که خبر ازدواج گوگوش و رها اعتمادی در فضای مجازی دست به دست می چرخد و با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی همراه است، گوگوش و رها اعتمادی چندین بار به این شایعه ها واکنش نشان دادند و این خبر را تکذیب کردند تا اینکه گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به طور غیر رسمی از رها اعتمادی گفت و از او تعریف و تمجید کرد. همچنین در بخشی از این گفت‌وگو گوگوش می‌گوید در طول زندگی‌اش دو اشتباه خیلی بزرگ انجام داده است، یکی ازدواج با محمود قربانی و دیگری همکاری با مهرداد آسمانی به مدت پنج سال.

«فائقه آتشین که به قول هما سرشار، مشهورترین هنرمند سینما و موسیقی دوران شاه محسوب شده، به عنوان خاطرات خود، ناخواسته مجموعه‌ای از فساد و فحشاء و تباهی عرصه‌های به اصطلاح هنری دوران خود را شرح داد که چگونه از کودکی به میدان فساد کشیده شد و مورد سوءاستفاده قرار گرفت تا زمانی که خود از دیگران همین سوءاستفاده‌های نامشروع و مفســده‌آمیز را انجام داد.

در خصوص چرایی ارتباط و شاید ازدواج این دو نفر حرف و حدیث فراوان است اما شاید مهم ترین و قابل تامل ترین اون ها اظهار نظری باشه که محمود قربانی همسر سابق گوگوش کرد و در یک ویدئو گفت که رها اعتمادی پرونده اخلاقی دارد و تمام اموال گوگوش را صاحب شده است.

 

فائقه آتشین ملقب به گوگوش در ۱۸ بهمن ۱۳۲۹ در خیابان سرچشمه تهران از پدر و مادر آذربایجانی که از مهاجران آذربایجان شوروی سابق بودند متولد شد.در سن دو سالگی پدر و مادر گوگوش از هم جدا شدند. گوگوش یک برادر تنی کوچکتر داشت که در سن ۲۴ سالگی براثر رماتیسم قلبی درگذشت و سه برادر ناتنی ازپدرش و یک برادر و یک خواهر ناتنی از مادرش که بعد از جدایی با یک مر دکلیمی ازدواج کرده بود دارد. در همسایگی آنها یک خانواده ارمنی زندگی می کردند که او را از کودکی با نام گوگوش صدا می زدند، با اینکه گوگوش اسم مردانه ارمنی است اما این اسم برای همیشه ماندگار شد و بعدها که او کار هنری را شروع کرد همین اسم را روی خودش گذاشت..

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا