ست زیبا و جذاب دانیال حکیمی و دخترش

بدینسان: دانیال حکیمی یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون متولد15اسفند1342 در شاهرود سمنان به دنیا آمده است. او در فیلم و سریال های زیادی از جمله خواب و بیدار ،فاصله ها ،رهایی به خوبی درخشیده است.

دانیال حکیمی عکسی زیبا در کنار دخترش به اشتراک گذاشته است.

دانیال حکیمی سالهاست که با صدا و سیما همکاری داره و این مدلی بوده که اگه در سریالی تلویزیونی حضور داشته حسابی مخاطب رو به سمت اون کار کشونده. دانیال حکیمی تا به حال در سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما نکته اینجاست که همیشه و در هر کجا به مانند سریال “فاصله ها” نقشی مذهبی طور داشته که خب مخاطب با دیدن ظواهر لایف استایل واقعیش متعجب میشه.

 

تحصیلکرده دیپلم رشته اقتصاد می باشد که در جوانی مدتی کونگ فو کار می کرد سپس وارد نمایش رادیویی شد و حالا خانوادگی در عرصه هنر حضور دارند.

کودکی دانیال حکیمی

ورود به رادیو

در سال ۱۳۶۳ از مدرسه عالی بازیگری فارغ التحصیل شد سپس اولین تجربه جدی خود را با نمایش فیزیکدان به کارگردانی حمید سمندریان در رادیو بدست آورد

وی علاوه بازیگری در رادیو ، نوشتن و تنظیم برخی نمایش ها را نیز برعهده داشت

ازدواج و فرزندان

دانیال حکیمی سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۹ ساله بود با همسرش زیبا هاشم زاده ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام دایانا متولد ۱۳۷۳ و پسرش دانا متولد ۷۸ است

حالا هر دو فرزندش نیز ادامه مسیر هنری راه پدر را می روند و تجربیات بازیگری هم دارند

آثار دانیال حکیمی

دانیال حکیمی همیشه نقش های بسیار خوبی را اجرا کرده به نوعی که تا سالیان سال به یاد مردم مانده. وی همچنین در پرونده هنری خود 6 جایزه ارزشمند بگیرد که اولین جایزه خود را در سال 1380 برای بازی در سریال ولایت عشق و از طرف سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

او به غیر از آثار تلویزیونی و سینمایی، در بسیاری از نمایش های رادیویی ایفای نقش داشته و همچنین چند تنظیم و پرداخت رادیویی نیز داشته است.

اکثر نقش های دانیال حکیمی در ابتدا نقش های منفی بوده که در ادامه و رفته رفته به نقش های او تماما مثبت بوده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا