مهران مدیری پدر بزرگ شد/مهران مدیری با نوه ی زیبایش

 

بدینسان ،

مهران مدیری از بازیگران و مجریان خواننده مشهور ایرانی است.که در برنامه دورهمی مجری بوده است.اکنون در خارج از کشور زندگی می کند.وعکسی از نوه ی خود به اشتراک گذاشته است.

 

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد.

مهران مدیری آخرین فرزند یک خانواده ۴ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت.

پرواز ۵۷، مجموعه طنز تلویزیونی بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه یک پخش شد. این نخستین کار کارگردانی مدیری در یک سریال طنز تلویزیونی بود.

 

پرواز ۵۷ را می‌توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه‌های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب دانست.بازیگرانی مانند نصرالله رادش با بازی در این سریال وارد عرصه تلویزیون و طنز ایران شدند

مهران مدیری در سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۳ ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد ۱۳۷۰ و یک دختر بنام شهرزاد متولد ۱۳۷۵ می باشد

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا