دورهمی مازیار لرستانی در جمع بانوان!

مازیار لرستانی یک اسطوره بازیگر سینما ایران است اخیرا عکسی عجیب از دورهمی مازیار در کنار بازیگران زن در فضای مجازی منتشر کرد.

 

کودکی مازیار در آغوش پدرش

مازیار لرستانی در صفحه اینستاگرامش عکسی از کودکی خود در آغوش پدرش را منتشر کرد و نوشت: بابا جانم این روزها خیلی دلم برایت تنگ شده ، خیلی بهت نیاز دارم

بیوگرافی

شهره لرستانی (شهره صالحی لرستانی) با نام جدسد مازیار لرستانی (زاده ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران اصالتا خرم آباد) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان ایرانی است،شهره لرستانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر به نام شراره و یک برادر دارد. پدر او در سال ۱۴۰۰ فوت کرد،مازیار لرستانی فعالیت خود را با عنوان بازیگر تئاتر از سال ۱۳۶۴ با کاری به نام آدم‌برفی آغاز نموده‌است و تاکنون کارگردانی ۱۷ تئاتر حرفه‌ای را بر عهده داشته‌است، نمایش «سلطان مار» نوشتهٔ بهرام بیضایی، یکی از موفق‌ترین اجراهای تئاتر در دههٔ هفتاد شمسی از جمله کارهای موفق اوست،لرستانی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

همسر شهره لرستانی کیست!

ایشان تا بحال ازدواج نکرده اند و علت ازدواج نکردنش نیز به دلیل ترنس بودن و نداشتن زنانگی و شرایط ازدواج بوده است. او در تیر ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد که دیگر زن نیست و عمل تغییر جنسیت انجام داده است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا