عکسی لو رفته از عاشقانه های مهناز افشار در کنار بهروز وثوقی

بدینسان: مهناز افشار بازیگر ایرانی سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد21خرداد1356 در تهران است. مهناز افشار با ایفای نقش در فیلم “شور عشق” در سال1379 به شهرت رسید.

عکسی خبرساز از مهناز افشار در کنار بهروز وثوقی به اشتراک گذاشته است.

 

مهناز افشار از بازیگران سرشناس سینمایی کشورمان بود. این سلبریتی در تاریخ 21 خرداد 1356 در تهران به دنیا آمد، مهناز افشار متولد سال مار است. او دارای تحصیلات در حد دیپلم تجربی است که پس از گرفتن دیپلم تغییر رشته داد و در رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی به مدت 4 سال ادامه تحصیل داد، او دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. این بازیگر ایرانی از سال 1398 از کشور ایران مهاجرت کرده است. او در کنار بازیگری به حرفه جواهرآلات هم می پرداخت و گاهی با برادرش در این زمینه همکاری می کرد؛ به این شکل که او طراحی های جدیدی که به ذهنش می رسید را به برادرش ارائه می داد تا آنها را بسازد.

کودکی مهناز افشار

شاید جالب باشد بدانید مهناز افشار در کودکی بسیار شیطنت می کرد به طوری که یک بار به دلیل شیطنت های فراوانش به مدت 2 روز از مدرسه اخراج شد! افشار در عنفوان کودکی مثل هرکس که آرزوی شغلی را در بزرگسالی دارد همیشه دوست داشت که بوفه دار مدرسه باشد

ازدواج مهنازافشار

مهناز افشار در سال 1393 و در 37 سالگی متاهل شد. نام همسر او محمدیاسین رامین است. همسر مهناز افشار فرزند ارشد محمدعلی‌ رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم و در دولت نهم مشاور مطبوعاتی محمود احمدی‌نژاد است. او از دانشگاه کشور آلمان مدرک دکترا گرفته است و 2 ملیت ایرانی و آلمانی دارد. یاسین رامین از معاونان و مشاوران رئیس سازمان هلال احمر در دولت احمدی‌نژاد بود و پیش از ازدواج با مهناز افشار نیز یک بار ازدواج کرده بود.

ورود مهناز افشار به بازیگری

مهناز افشار برای اولین بار در سریال تلویزیونی «گمشده» در سال 1377 وقتی 21 سال داشت از طریق شمسی فضل الهی معرفی شد و به بازی پرداخت. سپس در سال 1378 با معرفی گریمور معروف، عبدالله اسکندری به دفتر پویا فیلم موفق شد در نخستین تجربه سینمایی اش فیلم «شیرهای جوان» به کارگردانی محسن محسنی نسب به ایفای نقش بپردازد اما اوج شهرت مهناز افشار به دلیل بازی در فیلم سینمایی”شور عشق” به کارگردانی نادر مقدس در سال 1397 بود.

 

 

عکس زیرخاکی از مهناز افشار

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

  1. از وقتی طلاق گرفته دوباره لاغر و قشنگ‌شده ، وقتی ازدواج کرده بود خیلی چاق و زشت شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا