» آموزش و سرگرمی » بازیگر نقش اول گذر از رنج ها در فضای مجازی با این استایل گل گلی حسابی داره میترکونه!!
آموزش و سرگرمی

بازیگر نقش اول گذر از رنج ها در فضای مجازی با این استایل گل گلی حسابی داره میترکونه!!

آبان 18, 1402 00

شیوا طاهری بازیگر نقش اول زن سریال گذر از رنج ها حسابی تو اینستاگرامش با استایل گل گلی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شیوا طاهری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین. ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار گذر از رنج ها رو دیده باشین،شیوا طاهری علاوه بر بازیگری بر این بخاطر فیس خاص و پر اَدا و اطوارش طرفدارای زیادی هم تونسته دور و بر خودش جمع کنه.

تیپ شیوا طاهری 

 

شیوا خانوم طاهری که تو مدت اخیر حسابی تونسته فضای مجازی رو پر کنه از فوتوهای خوش رنگ و لعابش، جدیدا از استایل متفاوت خودش رونمایی کرد. او در این عکس به معنای واقعی کلمه تریپ متفاوت خودش رو در نهایت زیبایی که داره با میکاپ خاص و جذاب خودش رو کرد.

عکس های مدلینگ شیوا طاهری

شیوا طاهری بازیگری که با بازی در سریال گذر از رنجها به شهرت رسید به تازگی فعالیت خود را به عنوان مدل ارایشی و لباس را در صحفه شخصی اش آغاز کرده است. لازیم به ذکر ایت که شیوا طاهری در طی یکی مراسم لاکچری در زمستان ۹۷ ازدواج کرده است.

بیوگرافی شیوا طاهری 

شیوا طاهری مشفق متولد ۲۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است،فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر می باشد که با حمایت پدر نظامی خود از تئاتر شروع کرد تا این سال ۱۳۹۳ با سریال گذر از رنج ها در نقش دنیا به شهرت رسید،شیوا در یک خانواده هنردوست در شهر تهران بدنیا آمد ، پدرش نظامی ارتش و مادرش خانه دار هر دو اهل هنر و نویسندگی ، شاعری و خطاطی بودند.

شهرت با اولین تجربه

همیشه دوست داشتم بازیگر شوم اما بخاطر حساسیت خانواده روی تحصیلات و علاقه آنها برای تحصیل در رشته فنی بعد از رشته کامپیوتر سراغ بازیگری رفتم،به این ترتیب زمانی که دانشجوی بازیگری بودم با حضور در فراخوان تست سریال «گذر از رنج ها» پذیرفته شدم و با پخش آن در سال ۱۳۹۳ در ۲۴ سالگی به شهرت رسیدم

جراحی زیبایی نکردم

من واقعا دوست ندارم بازیگران به صورتشان دست بزنند ، ضمن اینکه خودم هم دست به صورتم نزده ام چرا که همیشه زیبایی طبیعی برایم جذاب تر و دوست داشتنی است.

مدل نیستم

من با اینکه پیشنهادت مدلینگ زیادی داشتم اما مدل نیستم و صرفا برای یک برند بعنوان مدل عکاسی چند همکاری انجام دادم،ما در ایران حرفه ای بنام مدلینگ نداریم و مدلینگ خیلی جدی تر از این حرف هاست.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×