تارزان بازی مهناز افشار واسه جذب فالوور!سر پیری و معرکه گیری!

مهناز افشار بازیگر مشهوریه که این روزا دیگه بازیگر سابق محسوب میشه و با انتشار عکس و فیلم های مختلف از خود پیجش رو سرپا نگه داشته.

مهناز افشار جزو اون دسته از خانوم های بازیگری است که تو سینما ایران به همه چیز رسید و جزو سوپراستارهای پرفروش سینما بود که البته این توجه زیاد به خانوم بازیگر و خودبزرگ بینی ایشون باعث شد به دردسر بیوفته و حتی مجبور بشه از ایران بره!مهناز افشار مدتی میشه که خیلی در تلاشه تا با انتشار تصاویر مختلف و خوشگلاسیون شده از خود هم از نگاه ها نیوفته و هم هوادارش رو داشته باشه و اکتیو بمونه.

استایل شیک مهناز افشار در برگ ریزان پاییزی خارج از کشور

 

مهناز افشار هنرپیشه زن ایرانی ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است. وی تاکنون در فیلم سینمایی پسر آدم دختر حوا، مهمانخانه ماه نو و آبی به رنگ آسمان نقش آفرینی کرده است. خانم بازیگر مدتی است که از همسرش جدا شده و به همراه دخترش لیانا به خارج از کشور مهاجرت کرده است. در قسمت زیر تصویری از استایل های مهناز افشار در فصل پاییز را مشاهده می کنید.

ورزش لاکچری مهناز افشار 

مهناز افشار برخلاف ایران که حسابی سرش شلوغ بود از این کار می رفت سر اون یکی کار تو اون یکی دو سال اقامت تو اروپا تا دلتون بخواد سرش خلوته و میشه گفت هیچ کار خاصی نداره و یا تو اینستاگرامش مشغول پست گذاشتنه و یا با رفقاش دورهمی گرفته. اما به تازگی گویا برای حفظ آمادگی جسمانی و احتمالاً و فرم بودن بدنش رفته سراغ یه ورزش خیلی سخت که اون صخره نوردی است. البته نه اینکه فکر کنید الان مهناز از صخره ها و دیواره دره ها تو اروپا آویزون شده ها نه خانوم تو یه باشگاه صخره نوردی اسم نوشته فعلاً مشغول بالا رفتن از دیواره های مصنوعی تو باشگاه شونه.

استایل مهناز افشار 

مهناز افشار در ایران با وجود اینکه خیلییی شاخ استایل نمیزد و بیشتر مواقع ساده اما بازیگر طور دیده میشد، شیک و بی حاشیه تیپ میزد. مهناز بانو اما از زمانی که رفته و حالا برای مخاطبش معمولی تر دیده میشه، با ترکیب لباس هایی از خود عکس میذاره که شاید چندان به کلاس کاریه این چهره نیاد.

بیوگرافی 

مهناز افشار از بازیگران سرشناس سینمایی کشورمان بود. این سلبریتی در تاریخ 21 خرداد 1356 در تهران به دنیا آمد، مهناز افشار متولد سال مار است. او دارای تحصیلات در حد دیپلم تجربی است که پس از گرفتن دیپلم تغییر رشته داد و در رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی به مدت 4 سال ادامه تحصیل داد، او دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است. این بازیگر ایرانی از سال 1398 از کشور ایران مهاجرت کرده است. او در کنار بازیگری به حرفه جواهرآلات هم می پرداخت و گاهی با برادرش در این زمینه همکاری می کرد؛ به این شکل که او طراحی های جدیدی که به ذهنش می رسید را به برادرش ارائه می داد تا آنها را بسازد.

دختر مهناز فشار، لیا

حاصل ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین یک دختر به نام “لیا” بود. او در تاریخ در 4 خرداد 1394 در آلمان به دنیا آمد. مهناز افشار در اینستاگرام به مناسبت تولد دخترش در سنین مختلف عکس هایی را از او به همراه متن های احساسی منتشر می کند. برای نمونه یک بار به مناسبت تولد دخترش عکس زیر را به اشتراک گذاشت و نوشت:

عزیزترینم

دخترکم

همراه و دلخوشی من

تولدت مبارک

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا