تصویر ناراحت کننده از محمد کاسبی بعد از بیماری حاد!!!

جدیدترین تصویر از محمد کاسبی.

محمد کاسبی به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستانی در تهران بستری و سرانجام ۲۳ اسفند سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد و اکنون برای گذراندن دوران نقاهت در منزل است.بیوگرافی

محمد کاسبی، بازیگر ایرانی متولد 4 خرداد 1330، به عنوان یکی از بازیگران برجسته سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود.

وی برای بازی در فیلم‌هایی همچون “بدوک” که در سال 1370 اکران شد و “دیوار” که در سال 1386 اکران شد، نامزد دریافت جایزهٔ فیلم فجر شده است.

علاوه بر این، او برای بازی در فیلم “پدر” که در سال 1374 ساخته شده بود، جایزهٔ فیلم فجر را به دست آورده است.

محمد کاسبی در خیابان ری، کوچه آبشار تهران، در تاریخ 4 خرداد 1330 متولد شد. او دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را در محله نازی‌آباد تهران سپری کرد و در مدارسی همچون دبستان رازی، دبیرستان الهی، فاتح و رستاخیز تحصیل کرد. در سال 1350، موفق به دریافت مدرک دیپلم شد.

از سن 13 سالگی، کاسبی با گروه تئاتر در کاخ جنوبی جوانان در میدان راه‌آهن همکاری کرد و فعالیت تئاتر خود را آغاز کرد. از سال 1350، او به عنوان بازیگر در اداره تئاتر تهران به کارپرداخت.تحصیلات محمد کاسبی:

این هنرمند در دوران دبیرستان در رشته علوم تجربی تحصیل کرد و در سال 1350 در کنکور شرکت کرد و در رشته پزشکی قبول شد، اما به دلیل علاقه‌اش به تحصیل تئاتر، صرف نظر از تحصیل در رشته پزشکی کرد و به دانشکده هنرهای زیبا رفت. در سال 1351، وی به سربازی رفت و پس از بازگشت از آن، در سال 1353 مجدداً در کنکور شرکت کرد و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما و تئاتر قبول شد و به دانشکده هنرهای دراماتیک پیوست.

ازدواج محمد کاسبی :

این هنرمند متاهل می باشد همسر او خانم زهرا اردستانی می باشند. تاریخ دقیق ازدواج وی و تعداد فرزندانش مشخص شد و او یک دختر به نام یلدا دارد. در سال 95 از وی و همسرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر تقدیر شد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا