اقدام شوکه کننده سحر قریشی / تصاویر نامتعارف خود را منتشر کرد!

سحر قریشی بازیگر معروف و پرحاشیه ایرانی می باشد وی در اقدامی تصاویر خصوصی عروسی ازدواج اولش را منتشر کرد که باعث تعجب کاربران شد.

سحر قریشی بازیگر سابق سینما و تلویزیون که پس از پایان رابطه پرحاشیه‌اش با امیر تتلو، یک سالی است در دبی به سر می‌برد، که دیگر آنقدر شاخ شده که تمام عکس و ویدیوهایش با قیافه گرفتن و بدنما است. اما اینکه خانم بازیگر به چه دلیل در این حد از خود راضی شده کسی نمیداند.

 

سحر قریشی را شاید بتوان پر حاشیه ترین بازیگر زن در تمام ادوار سینما و تلویزیون ایران دانست. خانم قریشی بعد از اینکه در این سال اخیر از دنیای بازیگری فاصله گرفت و سعی کرد مسیر زندگی اش را عوض کند همچنان به حاشیه سازی ادامه می دهد و حالا که دیگر ایران نیست با فراق بالا بیشتری درباره آدم های معروف حرف می زند و به قول خودش شفاف سازی می کند.

رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی 

سحر قریشی بعد از حاشیه هایی که صحبت هایش درباره فساد در سینما و پیشنهادهای مختلفی که آقایون بازیگر بهش داده بودن و علی الخصوص حمید فرخ نژاد حالا به سراغ مهدی طارمی رفت و با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام از دوران نامزدی اش با طارمی گفت و عشق پاکی که به قول خودش بین اونا شکل گرفته بود.

 

سحر قریشی درباره ماجراهایش با مهدی طارمی اینطور گفت که اول مهدی پا پیش گذاشت و حتی در فرودگاه جلوش زانو زد و حلقه ای هم بهش داد.

تنها واکنش مهدی طارمی به رابطه با سحر قریشی

 

مهدی طارمی تو این همه سال فقط یک بار اونم چند سال پیش درباره رابطه اش با سحر قریشی حرف زده بود. واکنش مهدی به این رابطه بسیار منطقی و درست بود و هیچ گاه این رابطه را انکار نکرد و فقط در این گفتگوی تصویری گفت مدتی با سحر قریشی در رابطه بود اما دیگر از او جدا شده و در رابطه جدیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا