» آموزش و سرگرمی » تمرین و خنده های با حال عوامل تولید گیج‌گاه، در سکانس رقص و عروسی حامدبهداد و باران کوثری!چه میکنه حامد بهداد!
آموزش و سرگرمی

تمرین و خنده های با حال عوامل تولید گیج‌گاه، در سکانس رقص و عروسی حامدبهداد و باران کوثری!چه میکنه حامد بهداد!

آبان 18, 1402 00

 

چه میکنه حامد بهداد 😍
😂تمرین و خنده های با حال عوامل تولید گیج‌گاه، در سکانس رقص و عروسی حامد_بهداد و باران_کوثری در پشت صحنه فیلم کمدی گیج_گاه.فیلمسازان فیلم‌اولی معمولا هیجان ویژه‌ای برای رونمایی از اثر خود در جشنواره فجر دارند و حساب ویژه‌ای هم روی بازتاب‌های این رونمایی برای خوش‌اقبالی فیلمشان در چرخه اکران عمومی باز می‌کنند؛

فیلم «گیجگاه» یکی از همین فیلم‌هاست که برای اولین‌بار در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، اما ورودش به چرخه اکران عمومی تا امروز به تأخیر افتاد.

این فیلم سینمایی از معدود فیلم‌های سینمای ایران است که روایت آن در دهه ۷۰ می‌گذرد و از این منظر طعم و مزه نوستالژی جاری در فیلم، از جنس غالب فیلم‌های دهه شصتی نیست و برای علاقه‌مندان به خاطرات دهه ۷۰ می‌تواند جذابیت‌های داشته باشد.درباره قصه «گیجگاه» چه می‌دانیم؟

داستان فیلم سینمایی «گیجگاه» جنبه‌های مختلفی دارد، اما خط اصلی آن را می‌توان اینگونه روایت کرد؛ یک معلم ادبیات که همزمان در زمینه مربی‌گری کاراته هم فعالیت می‌کند، دل‌بسته مادر مطلقه یکی از شاگردانش می‌شود و این اتفاق نقطه آغاز سلسله اتفاقاتی است که برای دو خانواده رقم می‌خورد.

آنچه این خط داستانی را گسترده کرده است، ایده‌های فیلمنامه‌نویس و کارگردان برای بهره‌مندی از ظرفیت نوستالژی‌های دهه ۷۰ است. بخشی از روایت فیلم هم بر خاطرات سینمایی اتکا دارد و از این منظر فیلم می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برا فیلم‌باز‌ها و به‌خصوص علاقه‌مندان فیلم‌های شاخص سینمای ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ باشد.

شوخی‌های فیلم با تجربه‌های مشترکی همچون کیفیت ملاقات‌های عاشقانه در دهه ۷۰ و یا قواعد و قوانین حاکم بر مراسم‌های عروسی و دورهمی‌ها در این دهه را هم می‌توان از دیگر جذابیت‌های مرتبط با فیلم‌نامه «گیجگاه» دانست.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×