» آموزش و سرگرمی » نیکی کریمی در کنار سرشناس ترین بازیگر سوپر استار آمریکایی!تصویر هنری بازیگر!
آموزش و سرگرمی

نیکی کریمی در کنار سرشناس ترین بازیگر سوپر استار آمریکایی!تصویر هنری بازیگر!

آبان 19, 1402 10

عکسی از نیکی کریمی در کنار رابرت دنیرو، یکی از پیشکسوتان  و بازیگر تاریخ هالیوود در فضای مجازی منتشر شده است.

نیکی کریمی بازیگر همه چی تموم و جذاب ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اونقدری کارنامه کاریش پر و پیمون هستش که نیکی کریمی رو تبدیل به نیکی کریمی سینمای یه ایران کرده.

تصویری از نیکی کریمی در کنار رابرت دنیرو، یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ هالیوود منتشر شده است. این تصویر در جشنواره فیلم ترایبکا که به دنیرو تعلق دارد گرفته شده است.نیکی کریمی یکی از اعضای هیئت داوران این جشنواره بوده است.

نیکی کریمی همونطور که میدونید چهره ای نچرال و ساده اما در عین حال زیبا داره. یه همین علت بر این نظره که سینما پر شده از لب و گونه های پروتزی که خب این روند اصلا جالب نیست. البته که خب این روزها بازار اونهاست که حسابی داغه! نیکی کریمی تنها بازیگر نیست و ایشون رو میشه کارگردانی قدر دونست که با نویسندگی و کارگردانی فیلم “آتابای” نشون داد توانایی ای فراتر از اونچه که نشون میده داره.

بیوگرافی رابرت دنیرو

  • رابرت آنتونی دنیرو جونیور 17 آگوست 1943 در نیویورک متولد شد. نام خانوادگی او دی نیرو بود که بعد ها به اشتباه دنیرو ثبت شد. پدرش یک نقاش سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی بود که یک رگ ایتالیایی داشت. رابرت سه ساله بود که پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند و پس از آن با مادرش در منهتن زندگی میکرد. بازیگری را از ده سالگی با تئاتر آغاز کرد و در نمایشنامه جادوگر شهر اُز حضور یافت. در اچ‌بی استودیو، هنرستان استلا آدلر و اکتورز استودیو لی استراسبرگ بازیگری را آموخت و به بازیگری متد تبدیل شد.

بیوگرافی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست،تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد،یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×