تیپ پسرونه”مینا وحید”با حالی داغون

بدینسان: مینا وحید بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که در سال 1366در رشت متولد شد. او حرفه‌اش را در 1386 با فیلم آتش سبز شروع کرد. مینا وحید در فیلم های بانوی عمارت، شهرزاد و دختران حوا نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

تصویر جدیدی از مینا وحید بازیگر بانوی عمارت منتشرشده است.

مینا وحید از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که در تاریخ 17 مرداد 1366 در رشت متولد شد. از نظر تحصیلات مینا وحید در رشته تئاتر تا مقطع کارشناسی ارشد درس خواند و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد. او در فیلم سینمایی “دوران عاشقی” به کارگردانی علیرضا رئیسیان اولین تجربه سینمایی خود را به نمایش گذاشت. مینا وحید پدرش را در سال 1395 از دست داد و از نظر روحی روانی شوک بزرگی به او وارد شد. پدر این بازیگر کشورمان 12 سال با بیماری سرطان مغز استخوان درگیر بود و سرانجام در اردیبهشت سال 95 درگذشت. پدر مینا وحید در هنگام حیات در ابتدا با بازیگر شدن دخترش مخالف بود و معتقد بود که بازیگری آخر و عاقبتی ندارد اما وقتی بازی دخترش را در فیلم دوران عاشقی دید تصمیمش عوض شد و به او و هنرش افتخار کرد. مینا وحید در یک خانواده 5 نفره بزرگ شد و دارای یک خواهر و یک برادر است.

همسر و زندگی مینا وحید

مینا وحید از بازیگران مجرد کشورمان است و هنوز ازدواج نکرده است البته مینا وحید در سن 19 سالگی و در دوران جوانی عاشق شد اما پدرش خیلی زود متوجه این رابطه عاشقانه شد و برای جلوگیری از این ارتباط گوشی تلفن همراه دخترش را از او گرفت. خانواده آن پسر از مینا وحید خواستگاری هم کردند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام دخترش بود و درنتیجه این ماجرا به ازدواج ختم نشد. این بازیگر جوان ایرانی همیشه از موفق نشدن در راه بازیگری می ترسد و البته این ترس را یکی از لذت های بازیگری می داند. او معتقد است باید در راه بازیگری و موفق شدن صبر و تلاش کرد وگرنه در هر فیلمی جلوی دوربین رفتن می تواند اشتباه بزرگی باشد. از دغدغه های مینا وحید در خصوص بازیگری این است که در کارش ارتقا یابد و کارهای بعدی اش از قبلی بهتر باشد چراکه در این صورت مردم به بازیگر توجه می کنند و انگیزه دارند که ببینند کار بعدی او چیست وگرنه بازیگر به شدت ناامید و افسرده می شود. مینا وحید برای قوی تر شدنش به کارهایی از قبیل فیلم دیدن، کلاس بدن و بیان رفتن و ورزش کردن می پردازد تا روی فرم باقی بماند و البته همیشه حواسش به رژیم غذایی اش است. او امیدوار است که همیشه محبوب باشد

بازیگری مینا وحید

مینا وحید هم مانند بسیاری از بازیگران دیگر از دوران دانشجویی و با تئاتر بازیگری را آغاز کرد و پس از تلاش بسیار موفق شد در فیلم سینمایی آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی در سال 86  و بعد از آن با بازی در سریال دختران حوا در تلویزیون شناخته شد. مینا وحید از بازیگران فیلم دوران عاشقای به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود که این فیلم کانداد 10 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و به دلیل حضور در این فیلم این بازیگر زن کشورمان بسیار معروف شد و پس از آن بازی در سریال شهرزاد به بیشتر دیده شدن مینا وحید در عالم هنر بازیگری کمک بیشتری کرد. او در فیلم های “کفشهایم کو” و “هایلایت” هم بازی کرده است. بازی مینا وحید در فیلم دوران عاشقی که در مقابل شهاب حسینی ظاهر شد او را بیشتر در اذهان عمومی مطرح کرد. سریال بانوی عمارت هم جزو تازه ترین کارها در کارنامه هنری مینا وحید است

مینا وحید در فیلم و سریال های زیادی به خوبی درخشیده است. در ادامه بازی مینا وحید را در بعضی از فیلم ها را به اشتراک گذاشته ایم.

دوران عاشقی

شهرزاد

بانوی عمارت

دختران حوا

کفشهایم کو

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا