استایل صورتی در صورتی نیوشا ضیغمی و دوستش/نیوشا به جمع باربی ها پیوست!!!

نیوشا ضیغمی با تیپ صورتی اش رسما یه پا باربی شده/و چهره ی همیشه پر میکاپ او سوژه ی همیشگی کاربران و دنبال کننده های اوست.

حالا بیایید یه نگاهی به زندگی هنری و شخصی نیوشا جان بپردازیم :

نیوشا ضیغمی فرزند  فهیمه رستم پور است. پدر نیوشا ضیغمی محسن ضیغمی نام داشت که در تاریخ 4 اسفند 1395 پس از طی یک دوره کوتاه از بیماری درگذشت.

او دبیر بازنشسته و از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود.

فهیمه رستم پور نام مادر نیوشا ضیغمی است که کارمند بازنشسته است.

شاید جالب باشد که بدانید نیوشا و مادرش در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو همبازی بوده اند.

نیوشا دارای یک خواهر به نام روشا است که همچون خواهرش حرفه بازیگری را دنبال کرده و کار هنری را با گرافیک آغاز کرد و رشته مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه خوانده است.

او در تاریخ 29 دی 1369 به دنیا آمد.

پدر و مادر نیوشا خیلی مایل به بازیگری دخترشان نبودند و به گفته خودش وقتی می‌خواست وارد بازیگری شود مادرش مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده فرزندش را درنظر می گرفت اما پدر نیوشا با بازیگر شدنش خیلی موافق نبود.

چراکه کارهای علمی را خیلی دوست داشت و ترجیح می‌داد دخترش دکتر یا مهندس شود تا بازیگر.نیوشا ضیغمی در 30 سالگی در آبان 1389 ازدواج کرد. نام همسرش «آرش پولادخان» است که از تاجران نقره است، مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه طلاست.

نحوه آشنایی این دو برای ازدواج بسیار جالب است؛ آرش پولاد خان با یک برنامه طراحی شده برای رسیدن به نیوشا در فیلم «پرتقال خونی» به عنوان سرمایه گذار در سال 1389 به او نزدیک شد و درنهایت به نیوشا پیشنهاد ازدواج داد.

البته شایعه جدایی این زوج بارها مطرح شد که همان طور که گفتیم شایعه ای بیش نبود.

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور ایرانی در آخرین روز اردیبهشت 1397 مادر شدن را تجربه کرد و دخترش لنا را به دنیا آورد. این زوج فرزندشان را در ایران به دنیا آوردند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا