دیده شدن پسر دوم ساعد سینما برای اولین بار در شبکه های اجتماعی!

دیده شدن پسر دوم ساعد سهیلی برای اولین بار در شبکه های اجتماعی

ساعد سهیلی، بازیگر سینما عکسی از خود به همراه  فرزندانش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که پربازدید شده است.

گلوریا با همسرش 

 

چیزی که در گلوریا هاردی همیشه برای کاربران دلنشینه اینه که خانم بازیگر با وجود اینکه در خارج از ایران بزرگ شده و زندگی کرده اما در مراسمات سینمایی هیچگاه با تیپ و استایل هایی نامناسب و خیلی تو چشم ظاهر نشد. گلوریا هاردی همیشه پوششی ساده و شخصیتی آرام دارد که هچوقت برا نوع لباس ناجور مورد سوژه قرار نگرفته!

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد، بازیگر و مدل تبلیغاتی است .دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۴ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا همسر فرانسویش نیز بازیگر بود

خانواده

ساعد سهیلی بعنوان فرزند اول خانواده در تهران به دنیا آمد، پدرش سعید سهیلی (کارگردان و فیلمنامه نویس) و مادرش خانم «مهناز منتظمی» نام دارد.یک برادر بنام سینا دارد که بیشتر در عرصه سینما و تلویزیونی با نام سینا مهراد شناخته می شود و صبا و سارا خواهرانش نیز هنرپیشه می باشد.

زیر سایه پدر

از بچگی، سر تمرین تئاترهای پدرم در مشهد می رفتم و همیشه هم افتخار می کردم که کارهای موفقی میساخت، پدرم قهرمان من بوده و هست به هر شکلی دوست دارم زیر سایه اش باشم چه مثبت باشد، چه منفی، اما از آن طرف خودم هم واقعا یک لحظه دست از تلاش بر نداشته ام.

شهرت

ساعد سهیلی سال ۱۳۹۰ در چهارمین تجربه اش با فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی (پدرش) و در کنار پولاد کیمیایی به شهرت رسید.او رفته رفته با حضور در فیلم های «کلاشینکف»، «۵۰ کیلو آلبالو»، «لاتاری» و … بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

ازدواج با یک فرانسوی

ساعد سهیلی در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۵ ساله بود با گلوریا هاردی دختر ۳۱ ساله و دورگه ایرانی – فرانسوی ازدواج کرد.خانم گلوریا سه سال بعد از از ازدواج با سریال «کیمیا» ۱۳۹۴ اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد و حالا ثمره این زندگی یک فرزند پسر می باشد. نحوه آشنایی انها این گونه بوده وقتی که ساعد سهیلی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه رفته بود آنجا باهمدیگر آشنا شدن و بعد عاشق هم شدن و ازدواج کردند.

فیلم سینمایی

● شهرک – ۱۴۰۰

● گشت ارشاد ۳ – ۱۳۹۹

● روز صفر – ۱۳۹۸

● لاتاری – ۱۳۹۶

● اتاق تاریک – ۱۳۹۶

● ماهورا – ۱۳۹۵

● گشت ارشاد ۲ – ۱۳۹۵

● ۵۰ کیلو آلبالو – ۱۳۹۴

● مالاریا – ۱۳۹۴

● پل خواب – ۱۳۹۳

● رخ دیوانه – ۱۳۹۳

● کلاشینکف – ۱۳۹۲

● چند متر مکعب عشق – ۱۳۹۲

● متروپل – ۱۳۹۲

● پات – ۱۳۹۲

● همه چیز برای فروش – ۱۳۹۲

● او خوب سنگ می‌ زند – ۱۳۹۱

● بشارت به یک شهروند هزاره سوم – ۱۳۹۱

● گشت ارشاد – ۱۳۹۰

● یک خیانت منصفانه – ۱۳۸۸

● چارچنگولی – ۱۳۸۷

● شب برهنه – ۱۳۸۰

شبکه خانگی

● نهنگ آبی – ۱۳۹۷

● میان ماندن و رفتن – ۱۳۸۹

● قفسی برای پرواز – ۱۳۸۹

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا