نگاه های معنادار یکتا ناصر به کامبیز دیرباز خبرساز شد

بدینسان: یکتا ناصر هنر پیشه خوشتیپ و جذاب سینمای ایران می باشد. او یکی از بازیگران با استعداد ایرانی است که در فیلم و سریال های زیادی از جمله نیسان آبی، گل های کاغذی و دلدادگان به خوبی درخشیده است.

تصویری به تازگی از یکتا ناصر در کنار کامبیز دیرباز در اکران فیلمی منتشرشده است،

 

اکران مردمی فیلم «حدود ۸ صبح» با حضور کامبیز دیرباز و یکتا ناصر در پردیس کورش برگزار شد. بار دیگر یکتا ناصر بدون همسرش منوچهرهادی حاضر شد که باعث متعجب شدن مردم شد . در این میان لباس و استایل کامبیز دیرباز هم از سوی کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران است.

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داد و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسما فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید. از نمونه آثار او می توان به یکی می خواد باهات حرف بزنه، فصل نرگس، رحمان ۱۴۰۰، دل، آینه بغل، ابله، ساقی و آشوب اشاره کرد.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند

یکتا ناصر در دوران تحصیلی

ورود یکتا ناصر به عرصه بازیگری

یکتا ناصر مانند بسیاری از هنرمندان در عرصه بازیگری، از دوران تحصیل به این حیطه علاقه داشته اما به دلیل مخالفت خانواده با ورود او به هنرستان، در رشته تجربی درس خود را ادامه داد تا اینکه به دعوت یکی از دوستانش به طور اتفاقی به یکی از دفاتر بازیگری رفته و فرم مخصوص را پرکرد.

پس از گذشته دو هفته با او تماس گرفته شده و برای حضور در سریال کاغذی از او دعوت کردند و این سریال در سال 1375 نخستین تجربه بازیگری یکتا ناصر در هفده سالگی او می باشد.

درخشش یکتا ناصر در سینما

یکتا ناصر پس از ورود خود به سینما در آثاری همچون «فراری»، «قند ترش»، «مترسک»، «نسکافه داغ داغ»، «سرود تولد» و «روز بر می آید» نقش آفرینی کرد تا اینکه بازی درخشان او در فیلم «یکی می خواد حرف بزند» در جشنواره مورد توجه قرار گرفته و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد.

 

شهرت یکتا ناصر در تلویزیون

یکتا ناصر پس از نقش آفرینی در سریال «گل های کاغذی»، در آثار تلویزیونی مختلفی همچون «عید آن سالها»، «با من بمان»، «لبه تاریکی» و «اولین شب آرامش» حضور داشت و سریال «دختران حوا» یکی از مشهورترین کارهای او است که در خاطر بینندگان مانده است.

 

یکتا ناصر در طول دوران کاری خود، در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری نقش آفرینی کرده است

یکتا ناصر در سریال نیسان آبی

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا