سحر قریشی از تاتو های جدید دستش رونمایی کرد

بدینسان ،

سحر قریشی از بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون است که در ۶دی ماه سال ۱۳۶۶به دنیا آمده است.او بازیگری است پر حاشیه که کشف حجاب کرده است و عکس های از خود با رابطه های جدید از خود منتشر می کند.و در تصویر زیر عکسی از خود با تاتو های جدید به اشتراک گذاشته است.

 

 

او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد، سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

جالب است بدانید سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرفدار تیم استقلال است.

 

دومین کار سینمایی سحر قریشی

“دردسر بزرگ” دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد. در این فیلم سحر قریشی در کنار بازیگرانی چون حامد کمیلی، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

 

سحر قریشی در دردسر بزرگ

 

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه “شاید برای شما هم اتفاق بیافتد” در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران برد.

ماجرای ازدواج و طلاق اول سحر قریشی

مهدی اخوان ذاکر همسر سابق و اول سحر قریشی که خود مشوق ایشان برای عرصه بازیگری بوده است از علت طلاقشان بعد از سریال دلنوازان می گوید که بعد از این سریال رفتار سحر تغییر کرده و سحر سابق نبود.

سحر قریشی همچنین با تتلو و مهدی طارمی در ارتباط بوده و دارای حواشی شده است. با توجه به اینکه چند وقت گذشته ‏تتلو و سحر قریشی دعوای مسخره و پر از فحش و توهینشان را برده‌ بودند به یوتویوب! می‌دونید چرا؟ چون درآمدی که از یوتیوب کسب می‌کنند خیلی بیشتر از سایر فضاهای مجازی است. همچنین شما برای اینکه در جریان دعوا باشید صفحه‌های یوتیوبشون رو فالو می‌کنید! اما مجدد این دو فرد معروف عکس جدید از خود در کنار هم منتشر کردند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا