نقطه ضعف پرسپولیس لو رفت!

نبی‌اله باقری‌ ها : بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس نداشتن مهاجم تخصصی میباشد.

نبی‌اله باقری‌ ها پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

نبی‌اله باقری‌ها پیشکسوت پرسپولیس گفت : بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس، نداشتن یک یا دو فوروارد تخصصی است که باید زودتر جذب شوند تا با سایر نفرات هماهنگی لازم را به دست بیاورند.

خبرگزاری بدینسان نوشت:

نبی‌اله باقری‌ ها پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر، اظهار داشت:

پرسپولیس با اینکه قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر و پیش فصل نتوانست اردوی خارجی داشته باشد، اما در ایران بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام داد و حتی با تعویق لیگ هم یک بازی دوستانه را روز جمعه با نساجی برگزار خواهد کرد. بدین ترتیب تقریباً در اندازه‌های بالا خود را آماده مسابقات لیگ برتر کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در جذب بازیکنان مورد نظرش موفق بود، بیان کرد:

نفرات فصل پیش پرسپولیس را که نگاه می‌کنم اسکلت خودش را حفظ کرده و بازیکنان خوبی نیز در خطوط دفاع، هافبک و مهاجم جذب کرده است. اما بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس، نداشتن یک یا دو فوروارد تخصصی است که باید زودتر جذب شوند تا با سایر نفرات هماهنگی لازم را به دست بیاورند.

کارشناس فوتبال افزود:

با اینکه بازیکنان جوان و آینده‌داری در پست مهاجم حضور دارند، ولی مهاجمی را باید بگیرند که در تیم‌های دیگر امتحانش را پس داده است و با تیزهوشی و فرصت طلبی فرصت‌ها را تبدیل به گل کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تأثیر آغاز بسیار خوب در مسابقات لیگ برتر، اضافه کرد:

اگر پرسپولیس نتوانست با پیروزی بازی اول خودش را در لیگ برتر هم شروع کند هیچ ایرادی ندارد. یک تیم در طول فصل، پروسه و زمان زیادی را پیش‌رو دارد و باید ۳۰ بازی را انجام بدهد، قرار نیست با بُرد فصلش را آغاز کند، اما در پایان مسابقات قهرمان نشود. باز با این حال بهتر است برای ایجاد روحیه و انگیزه، پرسپولیس بتواند در نخستین بازی‌اش در ورزشگاه آزادی با پیروزی کار را استارت بزند. باید در طول فصل هم مقتدر بازی کند و از بازی اول شرایط نرمال و مناسبی داشته باشد.

باقری‌ها در خصوص شرایط این فصل تیم فوتبال سپاهان، تاکید کرد:

سپاهان همیشه در تمامی دوره‌های مسابقات فوتبال ایران جز تیم‌های متمول لیگ بوده و ۵ دوره قهرمان و ۴ دوره نایب قهرمان لیگ برتر شده است. آن‌ها یک دوره درخشان در مسابقات لیگ برتر داشتند و سه بار پیاپی قهرمان شدند. ولی در ۷-۸ سال گذشته در اندازه‌های قهرمانی نبودند، اما امسال با سرمربی باهوشی که دارند باز هم جز رقیبان اصلی فتح جام لیگ برتر هستند.

وی درباره کیفیت پایین لیگ برتر فوتبال تصریح کرد:

مسابقات لیگ برتر در ۵-۶ سال اخیر چندان باکیفیت نبوده و رقابت فقط بین ۳-۴ تیم خلاصه می‌شود. پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور که چندین سال است مدعی قهرمانی هستند. تمام تیم‌ها همیشه پیش از شروع مسابقات شعار می‌دهند که یک جایگاه خوب را به دست خواهند آورد، اما در نهایت بازی‌های زیبایی را از آنها شاهد نیستیم.

کارشناس فوتبال در مورد عدم رعایت قانون سقف بودجه توسط باشگاه‌ها، خاطرنشان کرد:

هیچ بازیکن و مدیرعامل باشگاهی مبالغ واقعی قراردادها را نمی‌دهد و رقم‌های جعلی فقط روی برگه قرارداد ذکر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا