تغییر چهره عجیب سحر دلوتشاهی بعد از ازدواج با همایون شجریان

سحر دولتشاهی از بازیگرای جذابیه که انگار هرچی زمان بیشتر میگذره خفن تر میشه و اینبار تصویری از خود بدون آرایش منتشر کرد که سوژه کاربران قرار گرفت.

 

سحر دولتشاهی از بازیگرای خوش چهره و هنرمند کشورمان می باشد که با بازی در سریال “نابرده رنج” بیشتر معروف و دیده شد و نقطه اوجش این کار بود که همراه با میلاد کی مرام و کامبیز دیرباز حسابی درخشیدن. سحر دولتشاهی اما در دهه نود توانست واقعا از هنر بازیگری خودش رو نشون بده و کارنامه کاری درخشانی داشته باشه. سحر دولتشاهی حالا تغییر به یکی از هنرمندان اسم و رسم دار و جذابیه که خیلیا طرفدارشن و شیفته خانوم دلتشاهی هستند.

استایل خفن سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی در یک خانواده مذهبی پا به جهان گشود وی از اون دسته هنرمند کم حاشیه در فضای مجازی می باشد که همانند خانوم بهاره رهنما دم به دقیقه در فضای مجازی با لباس ها ی نامناسب دیده نمیشه اما در صفحه اینستاگرامش کم و بیش فعالیت خودش رو داره و در طول این چند سال تونسته به بیش از 3 میلیون فالوور برسه که در بین بازیگران این تعداد کاربر دنبال کننده زیاده! سحر دولتشاهی اما از بدیاش اینه که در این پیج چندان از عکس های خودش به اشتراک نمیذاره و به نسبت پست هایی که راجع به شغلش میذاره خیلی کمتر هستن!

رابطه آروم سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی از اون دسته هنرمند توانا سینما که علاقه چندانی به حاشیه سازی ندارد و حتی زمانی که ازدواج اولش به سرانجام رسید هم بیرسرو صدا در سکوت مطلق خبری از رامبد جوان جدا شد و اجازه نداد هیچ اتفاقی روی شهرتش سایه بندازه. تا مدت های طولانی سحر خانوم فقط با کارهاش ورد زبونا بود و گویا داشت زندگی عادی و البته رابطه احساسیش رو به آرومی پیش میبرد. تا اونجا که به یکباره خبر از ارتباط دلی این بازیگر با همایون شجریان در فضای مجازی پیچید و چشم خیلی از کاربران رو به سمت خودش چرخوند.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای اهل موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است. همایون شجریان برادر کوچک مژگان شجریان است. او در سال ۱۳۷۵ با گیتا خوانساری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندی به نام یاسمین است.

نمایش کامل خبر

1 دیدگاه

  1. واقعا سحر خانم خیلی خانم خیلی دوست داشتنی ازاون بازیگرهایی هست همیشه آدم دوستش داره ،آقای شجریان خیلی انتخاب خوب وبجایی داشته اید واقعا قدر این نعمت وآرامش سحرخانم را بدونید ،گوش شیطون هزاران بار کر کر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا