پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 2024 - 05 - 02 ساعت :
» آموزش و سرگرمی » عکس خنده دار و جالب روناک یونسی از شاخی که از سرش در آمده است.
آموزش و سرگرمی

عکس خنده دار و جالب روناک یونسی از شاخی که از سرش در آمده است.

آبان 20, 1402 00

روناک یونسی و عکس جالبی که از خودش منتشر کرد، او در ادامه نوشت :از بغل شاخ در آوردم،روزگارتون بی غم…

روناک یونسی نیز از دیگر بازیگرانی است که به تازگی از همسرش جدا شده است

این زوج در ابتدا این جدایی را پنهان کرده بودند ولی خانوم یونسی با انتشار متنی مهر تایید بر این جدایی زد ولی محسن میری همسر هنرمند این بازیگر هنوز جواب قاطعانه ای به این جدایی نداده است و از دنبال کننده هایش خواست  به زندگی شخصی اش احترام بگذارند و به آنها زمان کافی بدهند.زندگی شخصی روناک یونسی و حواشی ازدواج هایش :

روناک یونسی یک ازدواج ناموفق داشته و از همسر اولش طلاق گرفته است همسر اولش علیرضا قربانی نقش احمدرضا در سریال رستگاران بود که خود روناک یونسی در نقش خجسته در آن سریال بازی میکرد.روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز می‌باشد.

آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال 1390 شروع شد.

روناک یونسی می‌گوید: ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همان جا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد.

محسن میری مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. امرار معاش‌ هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

آنها که برای زندگی به کانادا مهاجرت کرده بودند حالا پس از دو فرزند از هم جدا شده اند و این ازدواج روناک یونسی نیز دوامی نداشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×