استوری ساعد سهیلی درباره ی تعجب یک زن از حاملگی همسرش/لک لک ها میارن!!

استوری ساعد سهیلی درباره تعجب یک زن درباره ی بچه هایش

با انتشار این عکس ۴ نفره بسیاری از کاربران شوکه شده‌اند؛ حتی یکی از آن‌ها از آقای سهیلی می‌پرسد: خانوم شما کی باردار می‌شه و کی بچه رو دنیا میاره؟

ساعد سهیلی در واکنش به این کامنت نوشته: لک لک میاره:)گلوریا هاردی بازیگر زن زیبای ایرانی و همسر ساعد سهیلی می باشد. او پدرش فرانسوی است و مادرش ایرانی و اهل شیراز است.

او فارغ التحصیل مدرسه عالی رشته موسیقی می باشد و در کشور ایران در کلاس های بازیگری شرکت کرده است. او حالا به بازیگری مشغول است و همسرش هم یکی از بازیگران معروف ایرانی است.گلوریا هاردی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در کشور فرانسه آشنا شد و سپس این دو ازدواج کردند.ثمره ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی، این دو چهره ی محبوب و مشهور، پسری است به نام هامون، با اینکه هامون سهیلی هم اکنون بیش از 4 سال دارد اما این زوج هنری خبر بچه دار شدن خود را تا سال 1400 منتشر نکردند و از فرزند خود به یکباره رونمایی کرده و او خیلی سریع در فضای مجازی صاحب هزاران دنبال کننده شد.این زوج هنری دوباره خبر بچه دار شدن خود را منتشر نکردند و از فرزند دوم خود به یکباره رونمایی کردند و به تازگی تصویر فرزند دوم خود را نیز منتشر کرده اند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا