» آموزش و سرگرمی » سلفی جذاب سپیده خداوردی با این حجم از زیبایی شوکه تان میکند !
آموزش و سرگرمی

سلفی جذاب سپیده خداوردی با این حجم از زیبایی شوکه تان میکند !

آبان 21, 1402 10

بدینسان: سپیده خداوردی یکی از بهترین بازیگران معروف کشورمان و اهل ایران است. او عاشق نوازندگی با ویولن است. خانم سپیده خداوردی با بازی در سریال آوای باران در نقش مرضیه به شهرت زیادی رسید.

تصویر جدید و فوق العاده زیبا از سپیده خداوردی در ماشینش به اشتراک گذاشته شده است.

سپیده خداوردی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان است که در تاریخ 6 اردیبهشت 1360 در تهران متولد شده است. تحصیلات سپیده خداوردی در هنرستان موسیقی سپری شد و او مدرک لیسانس تئاتر را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده است. این بازیگر و موزیسین کشورمان یک برادر کوچکتر از خودش دارد که متولد 1363 است. تحصیلات برادر سپیده خداوردی مهندسی معدن بوده ولی همچون خواهرش هنرمند است و به حرفه نقاشی و مجسمه سازی مشغول است.

زندگی شخصی و همسر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی از بازیگران متاهل است و نام همسر او امین نظری است. آنها هنگام ساخت سریال عصر پاییزی با هم آشنا شدند و در خرداد 1391 ازدواج کردند. امین نظری همسر سپیده خداوردی در رشته سینما از دانشگاه فرانسه فارغ‌التحصیل شده و در سریال عصر پاییزی دستیار کارگردان بود. البته او هم مانند همسرش در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و نوازنده گیتارالکتریک است. خانم بازیگر گفته است که وقتی با همسرش در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شد، حس کرد که زبان مشترک زیادی باهم دارند و درنتیجه برای نزدیک تر شدن نظرات و احساسات شان به هم زمان طولانی را صرف نکردند، وقتی موضوع ازدواج آنها مطرح شد خداوردی حس کرد که امین نظری می تواند شریک خوبی برایش باشد، بنابراین زندگی مشترک شان را آغاز کردند.

 

سانیار پسر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی و امین نظری یک پسر به نام سانیار دارند که در تاریخ 8 تیر 1394 متولد شده است. سپیده خداوردی درباره آینده پسرش گفته است که چون سال ها در کنار بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعال بود بسیار به این حرفه علاقه دارد و همسرش نیز در کار موسیقی و نوازندگی فعال است؛ درنتیجه دوست دارد که وقتی پسرش بزرگ شد نسبت به هنر موسیقی بی تفاوت نباشد و حتی در این حوزه کار کند. البته او می خواهد که فعالیت سانیار در موسیقی دلی باشد و خودش هم این را بخواهد

 

شروع زندگی هنری سپیده خداوردی

سپیده خداوردی هنر موسیقی را برای نخستین بار از 8 سالگی و در سال 1368 فرا گرفت تا اینکه 14 ساله شد و از سال 1374 به نواختن تار و کنترباس پرداخت. البته ساز اصلی سپیده خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن تار و تنبک را هم دارد. فعالیت بازیگری سپیده خداوردی نیز با فیلم بچه های خیابان در سال 1382 شروع شد اما هنرنمایی او در سریال آوای باران که در سال 1392 پخش شد و نقش مرضیه را بازی کرد موجب شهرت او شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×