شکسته شدن نسرین مقانلو بعد فوت پسرش ارشیا/صحبت های سخت و بغض آلود بانو مقانلو که قلب انسان را به درد می آورد!!

 

ویدیویی که در آن نسرین مقانلو با چهره و قلبی شکسته در حضور جمعی از کادر پزشکی و پرستاری صحبت می کند/او در این ویدیو می گوید : در قلب من خیلی سنگینی هست .

و اما چرا پسر نسرین مقانلو فوت کرد؟! ماجرا چه بود؟!…

ساعت 5 بعد از ظهر 7 مهر ماجرای مرگ مشکوک خبر فوت مشکوک او در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این جوان که 10 روز قبل برای دیدار نسرین مقانلو به ایران بازگشته بود، وی از قبل در آمریکا تحت درمان بوده و روز فوت بعد از مصرف دارو هایش برای استراحت به اتاقش رفته و بعد از مدتی نسرین مقانلو برای بررسی حال او به اتاق خواب رفته و با حال بد پسرش رو به رو شد.

نسرین مقانلو با اورژانس تماس گرفته و با رسیدن اورژانس و معاینات اولیه متوجه جان باختن او شدند.

پزشکان احتمال مسمومیت دارویی را دادند اما برای تحقیقات بیشتر جنازه او به پزشک قانونی برای بررسی سم شناسی و نمونه ها منتقل شده است.

علت واقعی فوت پسر نسرین مقانلو چه بود؟

براساس گفته های نسرین مقانلو پسر او چند سال قبل در حادثه ای از سر دچار مصدومیت شده و برای درمان خود جراحی مغزی را انجام داده، دارو مصرف میکرده و در آمریکا تحت درمان بوده است.

ارشیا خلیلیان گفته های دکتر را انجام می داده حتی فوت او بعد از مصرف داروهایش بوده است.بیوگرافی نسرین مقانلو:

نسرین مقانلو در ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. نسرین مقانلو در یک خانواده هنرمند به دنیا آمد، پدرش تهرانی و در عرصه موسیقی فعالیت می کرد، اما مادرش شهناز نامدار از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود.

نسرین یک خواهر دیگر به نام روناک هم دارد که در آمریکا زندگی می کند.

بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران هم برادر نسرین مقانلو است.ازدواج نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در سال 1375 درسن 25 سال از طریق آشنایی یکی از اقوام با فوتبالیست معروف آن دهه کمال خلیلیان ازدواج کرد و زندگی مشترک خود را در آمریکا آغاز کردند.

آنها در زندگی مشترک خود صاحب دو فرزند به نام های ارشیا و آرین شدند.شروع فعالیت در سینما:

از آنجایی که در خانواده هنرمند به دنیا آمده بود از طریق پدر با دنیای موسیقی و از طریق مادر با فضای تئاتر کاملا آشنایی داشته است، به همین دلیل از زمان کودکی فعالیت خود را در این عرصه آغاز می کند. فعالیت حرفه ای نسرین مقانلو در سینما به سال ۱۳۷۰ زمانی که ۲۳ ساله بود برمی گردد و ایشان در فیلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی کیانوش عیاری اولین فیلم خود را بازی کرد

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا