عکس جالب و دیده نشده نسرین مقانلو در 19سالگی اش

بدینسان: نسرین مقانلو هنرپیشه سینما و تلویزیون و اهل ایران است. او در تاریخ اول تیر1347در تهران به دنیا آمد. او پس از ایفای نقش در سریال مسافری از هند به شهرت زیادی رسید.

عکسی از 19سالگی نسرین مقانلو به اشتراک گذاشته شده است

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد

ورود نسرین مقانلو به دنیای بازیگری

نسرین مقانلو در بیست و دو سالگی وارد دنیای بازیگری شده و فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1369 آغاز کرد و سپس در فیم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد.

نسرین مقانلو در 19 سالگی

این بانوی هنرمند با سریال آخرین سند وارد قاب تلویزیون شد و در مجموعه لبخند زندگی به شهرت رسید. او پس از بازی در فیلم نابخشوده به آمریکا مهاجرت کرد و پس از بازگشت با بازی در سریال مسافری از هند و سپس فیلم مهمان مامان، خود را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

سریال مختارنامه یکی از مشهورترین آثار ماندگار در کارنامه هنری نسرین مقانلو است که در آن نقش ناریه همسر اول مختار ثقفی را بر عهده داشت.

گریم نسرین مقانلو و ماه چهره خلیلی در سریال مختارنامه

اجرا و داوری نسرین مقانلو

نسرین مقانلو یکی از هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری در سیبنما و تلویزیون، تجربه اجرای برنامه ای با عنوان دستپخت های خودمانی در تلویزیون و داوری در برنامه میلیون میلیون در نمایش خانگی را بر عهده داشته است.

نسرین مقانلو در نمایی از سریال دل

در این سریال بازیگران دیگری همچون افسانه بایگان، بیژن امکانیان، سعید راد، یکتا ناصر، کوروش تهامی، بهرام افشاری، لیلا زارع، مهراوه شریفی نیا، مریم سعادت، علی سخنگو و مهدی کوشکی نقش آفرینی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا