ژیگول بازی سمیرا حسن پور که خیلی شاخه ،بازیگری که شیفته ظاهرشه!

عکس هنرمندانه سمیرا حسن پور بازیگر مطرح سینمات در کنار تابلو نقاشی با مو های پریشان را به نمایش گذاشت.

سمیرا حسن پور از بازیگران زن ایرانی است او که از جمله بازیگران سریال شبکه خانگی جیران به کارگردانی حسن فتحی است در جدیدترین پست اینستاگرامی خود تصویری از خود در این سریال را منتشر کرد .حسن پور در این سریال ایفاگر نقش گلین خاتون همسر اول ناصر الدین شاه است.

بیوگرافی

سمیرا حسن پور متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است،فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک است،در خانواده پنج نفره بزرگ شده است، پدرش تورک زبان «مجسمه ساز» و مادرش «خانه دار» است و دو برادر دارد که یکی مهندس عمران و دیگری مهندس برق است،

ازدواج و همسر سمیراحسن پور

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند.

سامان سالور متولد سال 1355در شهربروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است.

علاقه سمیراحسن پور به نقاشی و پیانو

زمانی که سرکاری نیستم کتاب می خوانم، فیلم می بینم و در کنارش نقاشی می کشم، مدتهاست استاد پیانو دارم و تمرین موسیقی می کنم. در کودکی کلاس نقاشی می رفتم و الان دلی اینکارو انجام می دهم.

علاقه به هنر تا مخالفت مادر

از کودکی به هنر علاقمند بودم و برای انتخاب رشته دبیرستان هم دوست داشتم که رشته هنری را انتخاب کنم اما مادرم زیاد موافق نبودند و همین شد که برای رشته دانشگاهی ام طوری که مادرم نفهمند کنکور هنر هم شرکت کردم و انتخاب اولم نمایش بود و انتخاب دومم گرافیک چون که از کودکی نقاشی می کشیدم. رفته رفته و پس از گذراندن دوره دانشکده در صحنه تئاتر حضور پیدا کردم و با تشویق های بهرام بیضایی به کلاس بازیگری رفتم و می شود گفت ایشان از مشوق های خیلی خوبم در این حیطه بودند.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا