تیپای ژیگول و خفن لیلا اوتادی که سر زبونا انداختش!

لیلا اوتادی بازیگر جذاب ایرانی که در فتوشاپ دست زیادی دارد اینبار عکسی از خود منتشر کرد که با کلی آرایش اما تمیز و شیک منتشر کرد.

لیلا اوتادی این اواخر مجری بودن رو هم تست کرد و توی برنامه ی چیدمانه مجری بود ولی موضوعی که وجود داره اینه که یه قسمتی توی این برنامه وجود داشت که یکی از بلاگرای اینستاگرام اون رو اجرا میکرد که این روزا حسابی اسم در کرده و توی مافیا هم بوده یعنی مجتبی شفیعی و ایشون توی این برنامه به حالت طنز و با سناریو خواستگار لیلا اوتادی بود و برای خواستگاری از ایشون برنامه های طنز اجرا میکرد ولی خب اخیرا این بخش از این برنامه حذف شده و دیگه مجتبی خان خواستگار هیچ کسی نخواهد بود و انقد لیلا اوتادی بهش جواب رد داد که آخر به کلی پاکش کردن!

بیوگرافی

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر و شاعر است،فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار بازیگری را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.در شهر تهران و در یک خانواده تورک زبان به دنیا آمده است و سه خواهر و یک برادر دارد و می گوید اصالتا تُرک قشقایی هستم،از کودکی به بازیگری علاقمند بودم حتی سال ۱۳۶۹ در ۷ سالگی شرایطی فراهم شد تا در فیلم «کیمیا» آقای درویش بازی کنم اما بخاطر مخالفت پدرم این اتفاق نیفتاد.

هر چند كه در زمینه معماری داخلی تحصیلاتم را ادامه دادم اما به دلیل همان علاقه وارد حیطه تئاتر شدم و تئاتر حوزه‌ ای برای ورودم به عرصه سینما شد.

در سال ۱۳۸۵ با سریال «آخرین گناه» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و در کنار چهره هایی چون حمیدرضا پگاه، مینا لاکانی و مرحوم آتیلا پسیانی دیده شد.

 

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا