ماجرای رابطه سحر قریشی با بن سلمان؛ واگعیه یا کیکه!

سحر قریشی یکی از بازیگران پر حاشیه ایست که روابطش با افراد مختلف برایش بارها دردسر ساز شده است. مهران اخوان , مهدی طارمی و امید علومی و امیر حسین مقصودلو مشهور به تتلو افرادی بوده اند که نامشان کنار سحر قریشی حاشیه ساز شده است.

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی ها شهرت یافته، اکنون بنظر می رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی اش را هم فعال کرده است تا با چهره های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، وی بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند. گفتنی است، محمد بن سلمان از معدود مقامات عربستان سعودی است که تک همسری را برگزیده و از همسرش ۵ فرزند (۲ دختر و ۳ پسر) دارد.

سحر قریشی استوری عجیب باز اسم خودش را پرواز معرفی کرد !

سحر قریشی عکس هایی زیبا از خودش در بیابان های امارات را منتشر کرد وچنین نوشت: میدونى ! ترس مثل آتیشه اگه کنترلش نکنى میسوزونتت !

بیوگرافی

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد سپس با مجموعه «دلنوازان» به شهرت رسید و حالا ساکن شهر دبی شده است.سحر به عنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمده است و تنها یک برادر به نام سپهر دارد، مادرش «ندا افشار» خانه دار و پدرش کارخانه دار «شیشه میرال» می باشد.پدر و مادرش مدتی بعد از هم جدا شدند و پدر راهی کشور آمریکا شده است.

شروع بازیگری از ۲۰ سالگی

اولین بار سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم.در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و ساراخوئینی ها بازی کردم.سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد. به این ترتیب با پخش این سریال از ۴ مهر ۱۳۸۸ در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

ازدواج اول تا طلاق

سحر قریشی اولین بار سال ۱۳۸۳ در ۱۷ سالگی با شخصی بنام «مهران اخوان ذاکر» ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال ۸۸ به طلاق ختم شد.علت جدایی انها: مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال «دلنوازان»، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

صیغه با امید علومی

در سال ۱۳۹۵ خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با «امید علومی» خواننده پاپ را رسانه ای کرد و گفت؛ من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال ۱۳۹۳ شروع شد، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد.در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در گفتگوی بعد خود اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

دوستی با مهدی طارمی

سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی تصاویر منتشر شد که نشان از رابطه نزدیک سحر قریشی با مهدی طارمی می داد، در پی افزایش بازخوردها دوطرف واکنش نشان داده و رابطه خود را دوستانه اعلام کردند، تا اینکه بعدها مشخص شد به دلیل اختلاف سنی سحر از مهدی این رابطه با مخالفت خانواده طارمی به ازدواج ختم نشده است.

نامزدی با امیر تتلو

سحر قریشی در بهمن ماه ۱۴۰۰ بعد آخرین تجربه بازی خود در سریال «نیسان آبی» با امیر تتلو خواننده جنجالی ساکن در کشور ترکیه وارد رابطه عاشقانه شد.در نهایت این زوج جند هفته بعد از اعلام رابطه عاشقانه خود، ازدواج کردند و خانم بازیگر بعد از مدتی اعلام کرد رسما از عرصه بازیگری خداحافظی کرده است.رابطه سحر قریشی با امیر تتلو به یکسال نرسید و در نهایت از ترکیه خارج و به کشور امارات در شهر دبی نقل مکان کرد.او یکسال بعد در ویدیوهای افشاگرانه اعلام کرد، امیر تتلو او را آزار داده و به زور وی را وادار به انجام خالکوبی در بدنش می کرد و در نهایت بعد از مدت ها تحمل شکنجه از خانه اش خارج شد.

عمل زیبایی

من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم.برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

فیلم سینمایی

● لج و لجبازی – ۱۳۸۸

● دردسر بزرگ – ۱۳۸۹

● حال خوب من – ۱۳۹۰

● نردبان چوبی – ۱۳۹۰

● سیسیلی ‌ها – ۱۳۹۰

● نارمک – ۱۳۹۰

● محرمانه تهران – ۱۳۹۰

● گشت ارشاد – ۱۳۹۰

● ساعت شلوغی – ۱۳۹۰

● دوباره با هم – ۱۳۹۰

● اکباتان – ۱۳۹۰

● همه چی آرومه – ۱۳۹۱

● شهر تنهایی – ۱۳۹۱

● زن، مرد، زندگی – ۱۳۹۱

● شیر یا خط – ۱۳۹۲

● یه اتفاق ساده – ۱۳۹۲

● نازنین – ۱۳۹۲

● روزگاری عشق و خیانت – ۱۳۹۲

● دربست آزادی – ۱۳۹۲

● پنج ستاره – ۱۳۹۲

● آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند – ۱۳۹۲

● آتیش بازی – ۱۳۹۲

● شیوا – ۱۳۹۳

● خانه کاغذی – ۱۳۹۳

● شیفت شب – ۱۳۹۳

● شانس، عشق، تصادف – ۱۳۹۳

● ۲ دوست – ۱۳۹۳

● همسر دات کام – ۱۳۹۳

● دریاکنار – ۱۳۹۳

● تگرگ و آفتاب – ۱۳۹۳

● پانسیون دختران – ۱۳۹۳

● من و شارمین – ۱۳۹۴

● رسوایی ۲ – ۱۳۹۴

● آبنبات چوبی – ۱۳۹۴

● کارگر ساده نیازمندیم – ۱۳۹۴

● آس و پاس – ۱۳۹۴

● سه بیگانه – ۱۳۹۵

● ثبت با سند برابر است – ۱۳۹۵

● بگذارید میترا بخوابد – ۱۳۹۵

● پا تو کفش من نکن – ۱۳۹۵

● خالتور – ۱۳۹۶

● عشقولانس – ۱۳۹۷

● همه چی عادیه – ۱۳۹۷

● نیوکاسل – ۱۳۹۷

● آپاچی – ۱۳۹۷

● ایکس‌لارج – ۱۳۹۷

● نارگیل – ۱۳۹۸

● تک خال – ۱۳۹۹

● زن ها فرشته اند ۲ – ۱۳۹۹

شبکه خانگی

● سیسیلی‌ها – ۱۳۸۹

● حال خوب من – ۱۳۸۹

● نارمک – ۱۳۹۰

● نردبان چوبی – ۱۳۹۰

● سه خط موازی – ۱۳۹۰

● بچه‌ های لواسان – ۱۳۹۱

● شیر یا خط – ۱۳۹۲

● آسپرین – ۱۳۹۵

● ۱۳ شمالی – ۱۳۹۷

● رقص روی شیشه – ۱۳۹۷

● نیسان آبی – ۱۴۰۰

سریال تلویزیونی

● دلنوازان – ۱۳۸۸

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۸۹

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۰

● دادستان – ۱۳۹۹

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا