رونمایی از استایل جدید و پاییزه الهام حمیدی چه کرده!

الهام حمیدی این روزا بیشتر مشغول تبلیغات و مدلینگ هست و از این راه کسب درآمد داره و خانوم یه جواریی با بازیگری خداحافظی کرده. الهام حمیدی عکس جدیدی از خودش با یک استایل مجلسی در اینستاگرام منتشر کرد.

الهام حمیدی بازیگر به شهرت رسیده و خوش چهره ایرانی است که بیشتر با بازی در سریال “یوسف پیامبر” معروف شد و بعد از آن همچنان در نقش های مظلوم و معصوم بازی کرد و میکند

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویون ایرانی متولد ۸ آذر سال ۱۳۵۶ در شهر تهران است. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد. پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آن‌ها وجود داشته است.

شرکت در کلاس بازیگری و نخستین فیلم وی

این بازیگر تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن انجام داد و مدرک کارشناسی گرفت. او یک ترم به کلاس بازیگری رفته است و از طریق همین کلاس‌ها برای بازی در آوایی در گلستان به کارگردانی رامین لباسچی انتخاب شد.

جایزه بهترین بازیگر زن

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک توانست تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما را به دست آورد.

سریال‌ها و فیلم‌های شاخص وی

از سریال‌های شاخصی که الهام حمیدی در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌تواند به مسافری از هند، زیر تیغ، آخرین دعوت، شوق پرواز، یوسف پیامبر را نام برد. از فیلم‌های شاخص هم می‌توان به فیلم بچه‌های ابدی، ملک سلیمان و گهواره‌ای برای مادر اشاره کرد.

علایق الهام حمیدی

او به آشپزی بسیار علاقه دارد و آشپزی اش خوب است و سعی می‌کند هر کاری را به بهترین نحو انجام دهد.

از میان بازیگران ایرانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی علاقه دارد و از بین خانم‌ها به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقه دارد. از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا