تتو های شیطان پرستی سحر قریشی رو بدنش به نمایش گذاشت!

عکس هایی از گذشته تا امروز سحرقریشی در فضای مجازی منتشر شده که حال تصویری از سحر قریشی منتشر شد که از نمای نزدیک همه تتوهای وحشتناک او مشخص است.عکسی بسیار عجیب از سحر قریشی منتشر شد که تمام تتوهای وحشتناک این خانم بازیگر را نشان می دهد.چند وقتی می‌شود که دعوای سحر قریشی و امیر تتلو بالا گرفته و هرکدام حرف یکدیگر را تکذیب می‌کنند.

در این بین تاکنون چند نفر حرف سحر قریشی را تائید کردند و چند نفر حرف امیر تتلو را.

پیشتر امین فردین، فیلمبردار تتلو و برخی چهره‌های کمتر شناخته شده از سحر قریشی دفاع کردند.همچنین دنیا جهانبخت و ادیتورهای تتلو حرف های قریشی را تکذیب کردند.

اما امشب شوک بزرگی به تتلو وارد شد و امیر دیوا، دوست قدیمی و همخانه تتلو گفت آزار سحر قریشی توسط تتلو صحت دارد.او گفت نمی‌توانسته دخالت کند چون این مساله به گزارش وقت صبح اوضاع را بدتر می‌کرده است.

سحر قریشی هم از حمایت او تکشر و آن را شاهدی بر حقانیت خود دانست.

بیوگرافی 

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد سپس با مجموعه «دلنوازان» به شهرت رسید و حالا ساکن شهر دبی شده است.سحر به عنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمده است و تنها یک برادر به نام سپهر دارد، مادرش «ندا افشار» خانه دار و پدرش کارخانه دار «شیشه میرال» می باشد.پدر و مادرش مدتی بعد از هم جدا شدند و پدر راهی کشور آمریکا شده است.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا