عکسی از حدیثه تهرانی که با این کلاه قرمز جذابیتش را چند برابر کرد

بدیسان: حدیثه تهرانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون و اهل ایران است. او مدتی است که قید ایران را زده و به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

عکسی زیبا از حدیثه تهرانی به اشتراک گذاشته است.

حدیثه تهرانی یکی از بهترین و زیباترین بازیگران زن ایرانی است که اکنون در سن 33 سالگی به سر می برد. شوهر خانم تهرانی هنرمند بسیار معروف و خوش نام است .

بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون خانم تهرانی در تاریخ 5 آذر ماه سال 1363 در شهر تهران در محله نارمک چشم به جهان گشوده هست ولی حالا در تهران پارس زندگی مینماید

حدیثه تهرانی در رشته مامایی تحصیل نموده هست و در همین رشته توانسته فارغ التحصیل شود و مدرک کسب نماید وی در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و یک خواهر بزرگ از خودش دارد وی از سنین خیلی کم به بازیگری علاقه داشته است ولی با مخالفت خاواده روبرو شده هست.

ولی بعد از دانشگاه به دنبال هنر رفته و در کلاس های بازیگری ایران این هنر را فرا گرفته هست و با تست بازیگری در سریال به کجا چنین شتابان برای بازی در این سریال توسط اقای طالبی انتخاب شده هست خانم تهرانی بازیگری در سینما را با بازی در فیلم لارستان ۶:۳۰ دقیقه بامداد و فیلم پانسیون دختران آغاز نموده هست.

و همچنین این هنرمند بازیگری در تلویزیون را با بازی در سریال به کجا چنین شتابان شروع نموده است و با بازی در سریال خوش نشین ها به شهرت رسید حدیثه تهرانی در جدید ترین بازی خود در تلویزیون در سال 1396 در سریال پرواز در ارتفاع صفر بازی کرده هست خانم تهرانی به کتاب خوانی و نویسندگی هم علاقه داشته است

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا