راز نهفته این همه خوشتیپیه زن بابک جهانبخش لو رفت!

بابک جهانبخش رو میشه یکی از اون خواننده هایی به شمار آوورد که پاپ و عاشقونه خوندنش اون رو محبوب و مشهور کرده.

عکس مدلینگی همسر بابک جهانبخش در فضای مجازی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

خوش استایل بودن همسر جهانبخش

این روزا با یه دور زدن توی اینستاگرام میشه یه عالمه چیز در مورد مد و استایل دونست و به قولی اطلاعات کسب کرد و از این طریق یه عالم تفاوت توی تیپ خودمون ایجاد کنیم که البته برخی از اون ها میتونه ما رو به سمت خوشتیپی ببره و برخیاشون هم میتونه به سمت بدتیپی ببره بنابراین نباید هر نکته ای که گفته میشه رو قبول کرد و ازش پیروی کرد به همین جهت یکی از بهترین کارها خوندن کامنت ها و نظرات مردمه که در خصوص اون استایل و یا یه نکته در باره ی ست کردن استایل چه فکری میکنن و نظرشون چیه؟

حالا در این بین زن بابک جهانبخش یکی از افرادی هست که در هر پستی که از خودش منتشر میکنه خانوم یه تیپ متفاوت داره و انگار هر چی که پول درمیاره رو خرج لباس و زیباسازیه خودش میکنه و شما ایشون رو با یه استایل تکراری در پیجش نخواهید دید ولی نکته ای که وجود داره خیلی ها در رابطه با خانوم این نظر رو دارن که ایشون حسابی خوشتیپه و توی انتخاب لباساش همیشه نهایت دقت رو داره و میتونه استایلیست خوبی باشه، مثلا مانتوی ایشون که نشون دهنده ی جاذبه های ایرانه توی عکس زیر به علت ست بودن با لوکیشنی که ایشون اونجا حضور داشت که مقبره ی بابا طاهر هست بسیار مورد توجه فالوورای خانوم قرار گرفت و خیلی ها بهش بابت خوشتیپیش حسابی تبریک گفتن.

بابک جهانبخش دو بار ازدواج کرده است که ازدواج دوم او با پریا پرتوی فرد بوده است. پریا پرتوی فر قبل از ازدواج بابک جهانبخش بخش با حمید خندان دیگر خواننده کشورمان ازدواج کرده که این ازدواج بعد از مدتی به طلاق انجامید.

حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیلا است.ایشان همسر دوم بابک جهانبخش است که بعد از جدایی از همسر اولش با او ازدواج کرد.این زوج در سال ۹۶ با انتشار عکسی و متنی احساسی خبر ازدواجشان را دادند.

نمایش کامل خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا