خوانندگی دیدنی جواد عزتی با ترانه هایده!

ویدیویی از آواز خوانی جواد عزتی در فضای مجازی وایرال شده است.

جواد عزتی از بازیگران محبوب و با استعداد ایرانی است که از کوکی به بازیگری علاقه داشته است. این بازیگر هم در کار های کمدی و هم در کار های درام می درخشد. جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده است و گفته می شود که از یکدیگر جدا شده اند. اما هیچ تایید یا تکذیبی از سوی آن ها انجام نشده است.

جواد عزتی بازیگری است که مردم او را با سریال طنز شناخته اند؛ اما این روز ها در نقشی متفاوت که البته بازی جذاب خودش هم تاثیر زیادی دارد ایفای نقش می کند. عزتی از بازیگران محبوب سینما و تلوزیون بود که با این سریال «زخم کاری» محبوبیتش چند برابر شد و حالا در فضای مجازی کاربران زیادی او را دوست دارند و دنبال می کنند.

بیوگرافی

محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی ماه سال 1360 در شهر تهران است و فارغ التحصیل هنرستان سوره است.

رکوردشکنی با فیلم هزارپا

او در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا موفق شد که رکورد فروش فیلم در ایران به شکل قابل توجهی بالا ببرد و رکورد فروش را بزنند

سریال های شاخص جواد عزتی

از سریال های او می توان به مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزار چهره ، چاردیواری ، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ اشاره کرد. او در سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم 2 هم حضور اشت. قهوه تلخ سریال خانوادگی طنزی به کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی از 23 شهریور 1389 در بسته بندی های سه قسمتی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شد.

فیلم های شاخص جواد

فیلم های مهم او هم طلا و مس، ماجرای نیمروز و فرشته ها با هم می آیند می باشند.

او در فیلم آینه بغل منوچهر هادی در سال 1396 ایفای نقش کرد که توانست در سه روز اول فروش را به بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان برساند که رکورد فیلم های فروشنده و ساعت پنج عسر را شکاند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان جواد عزتی را تبدیل به پرفروش ترین بازیگر سال 1396 ایران کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا